معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:عمده نیاز این دانشگاه در زمان حاضر برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، ماسک‌های سه لایه جراحی و n95، دستکش و دستگاه تب‌سنج غیر تماسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل اصلانی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: عمده نیاز این دانشگاه در زمان حاضر برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، ماسک‌های سه لایه جراحی و n۹۵، دستکش و دستگاه ترمومتر (تب‌سنج) غیر تماسی است.

ابوالفضل اصلانی افزود: اگر شرکت‌های مختلف به‌ویژه دانش بنیان برای تولید ماسک سه لایه جراحی و n ۹۵ آمادگی دارند می‌توانند با معاونت غذا و دارو و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هماهنگ کنند تا مجوز‌های مورد نیاز آن‌ها در اسرع وقت صادر شود.

او با تاکید بر اینکه اکنون نیاز چندانی به مواد ضد عفونی کننده شامل ژل و محلول نداریم و بازار دارویی استان و کشور از این نظر اشباع شده است گفت: اگر شرکتی توان تولید ماسک و گان (لباس مخصوص جراحی و کادر درمان) دارد و مورد تایید مجموعه تجهیزات پزشکی دانشگاه باشد، نیازمند این تجهیزات هستیم.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: هم اکنون از نظر مواد ضدعفونی کننده مشکلی وجود ندارد و انبار‌های شرکت‌های تولید کننده و پخش مواد، پُر از مواد ضدعفونی کننده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.