مدیر بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) شیراز، (مركز اصلی نگه‌داری و درمان بیماران مبتلا به كرونا) از امكان اتصال به اینترنت رایگان برای بیماران بستری شده در این مركز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، پرنیان نیك‌منش، مدیر بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) شیراز (مركز اصلی نگه‌داری و درمان بیماران مبتلا به كرونا)، گفت: با همکاری واحد فنآوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امکان اتصال به اینترنت رایگان برای بیماران مبتلا به کروناویروس بستری در بیمارستان فراهم شد.

او افزود: با توجه به درخواست عضویت بیماران بستری در گروه‌های رسمی پیام‌رسان‌های دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل فرآیند درمان بیماران و اطلاع‌رسانی‌های مرتبط، این امکان برای بیماران مرکز فراهم شد تا خدمت‌رسانی به بیماران به بهترین نحو انجام شود.

زینب ایران‌دوست، مسئول فنآوری اطلاعات بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) نیز گفت: همزمان با پذیرش بیمار در سیستم HIS بیمارستانی، پیامک خوشامدگویی محتوای نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی هر بیمار به طور اتوماتیک به بیماران ارسال می‌شود و بیماران در طول دوران بستری خود می‌توانند با استفاده از نام کاربری از اینترنت رایگان موجود در بخش‌های بستری استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار