بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ فروردین ۹۹؛

مرگ پیرمرد آستانه‌ای بر اثر سقوط در چاه آب / کشف مرغ و تخم مرغ غیر بهداشتی در رودسر و آستارا

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه ۳۱ فروردین ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ یک پیرمرد بر اثر سقوط در چاه آب در آستانه اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی نسب، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر سقوط یک نفر در چاه منزل خود در یکی از محلات آستانه اشرفیه، ماموران انتظامی به همراه عوامل اورژانس و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند.

او با بیان اینکه با حضور در محل مشخص شد مردی ۶۳ ساله در چاه آب منزل مسکونی خود سقوط و فوت کرده است، افزود: برابر تحقیقات صورت گرفته متوفی دچار اختلال حواس بوده و از قرص‌های آرامبخش استفاده می‌کرد.

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه متوفی به تنهایی در این مکان زندگی می‌کرد، اظهار داشت: پیکر متوفی برای تعیین علت تامه مرگ توسط پزشکی قانونی تحویل سردخانه بیمارستان کوثر این شهرستان شد.

سرهنگ محمدی نسب از شهروندان خواست با توجه به شرایط خاص افراد کهنسال از جمله کهولت سن و بروز انواع بیماری لازم است فرزندان توجه بیشتری به آن‌ها کرده تا شاهد بروز چنین اتفاقات دلخراشی نباشیم.

کشف بیش از ۸ تن گوشت مرغ فاقد مجوز در رودسر

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی رودسر از کشف بیش از ۸ تن گوشت مرغ غیربهداشتی فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی بخش چابکسر حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸ تن و ۹۴۵ کیلوگرم گوشت مرغ فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف کردند.

فرمانده انتظامی رودسر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را ۸۴۹ میلیون و ۲۰۵ هزار ریال برآورد کردند، اظهار داشت: برابر دستور قضایی متهم ۴۳ ساله به همراه گوشت‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به قرنطینه دامی چابکسر ارجاع داده شد.

سرهنگ علیزاده تصریح کرد: حمل فرآورده‌های دامی باید با مجوز مبادی ذیربط و خودروی مخصوص انجام شود و نیروی انتظامی با هر گونه اخلال در سلامت غذایی شهروندان با جدیت برخورد می‌کند.

کشف بیش از ۴ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در آستارا

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا گفت: ماموران ایستگاه بازرسی این شهرستان حین کنترل محور مواصلاتی و اجرای طرح کنترل ورود و خروج فرآورده‌های غیر بهداشتی دام و طیور به ۲ دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو‌ها ۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل و غیر بهداشتی را کشف و ضبط کردند، افزود: ارزش تخم مرغ‌های کشف شده حدود ۴۸۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه محموله کشف شده به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شد، اظهار داشت: در این راستا ۲ متهم ۲۱ و ۲۴ ساله دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ نمازی گفت: با توجه به اینکه فرآورده‎های خام دامی و شیلاتی قابلیت فساد دارند، باید به صورت یخچالی و با زنجیره سرمایی حمل شوند؛ در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب خواهند شد.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.