مسئول کتابخانه شهید باهنر کندوله گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب به امانت رفته است.

امیری مسئول کتابخانه شهید باهنر کندوله در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با بیان اینکه ۶ هزار و ۸۱۳ جلد کتاب در این کتابخانه موجود است  گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب به امانت رفته است.

او با اشاره به بیشترین گروه سنی که کتاب امانت بردند گفت:  درتمام سنین  متقاضی امانت کتاب داشتیم، ولی درصد بالا مربوط به گروه کودک ونوجوان است.

امیری علاوه بر مطالعه کتاب به برنامه‌های جانبی اشاره کرد و گفت: باتوجه به گردشگری بودن  این منطقه برگزاری کلاس آموزشی چگونگی راه‌های جذب توریست واصول ارتباط با مهمانان گردشگر باهمکاری میراث فرهنگی استان برگزار شده است.

به گفته مسئول کتابخانه شهید باهنر کندوله آموزش اصول کارآفرینی با عنوان چگونه کارآفرین شویم باهمکاری امور بانوان فرمانداری و ودعوت از کارآفرینان برتر کشور نیز برای  اعضا کتابخانه برگزار شده است.

امیری بیان کرد: برگزاری نمایشگاه فروش گیاهان زینتی درمحل کتابخانه برای کمک به سیل زدگان کشور،  برگزاری کلاس آموزش زبان انگلیسی و برگزاری یه دوره یک هفته‌ای روانشناسی با دعوت از روانشناسان مجرب باعناوین روانشناسی تحصیلی، اعتیاد، ازدواج وتشکیل خانواده برای اعضا واهالی روستا کندوله از دیگر برنامه‌هایی است که برای ارتقا فرهنگی روستاییان انجام شده است.

او با بیان اینکه کلاس آموزشی چگونگی پرورش کرم ابریشم باهمکاری جهاد کشاورزی شهرستان برای مادران خانه دار عضو کتابخانه برگزار شده است گفت: 

برگزاری کلاس‌های برای پر کردن اوقات فراغت اهالی روستا ودر سه رده سنی کودک ونوجوان وبزرگسال با برگزاری کلاسهایی، چون نقاشی، قصه گویی وکاردستی و کلاس اوریگامی واحکام وقرآن برای بزرگسالان واصول چگونگی قصه گفتن برای کودک با حضور مادران از برنامه‌های کتابخانه برای اعضای فعال است.

او هم چنین به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اشاره کرد و گفت:بیش از ۳۳۷ نفر در این جشنواره شرکت کردند که  در بخش ۹۷نقاشی،  ۸۷ در بخش پویش و ۲۲۰شرکت کننده در مسابقه چهار گزینه‌ای شرکت کردند.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.