رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه گفت:در راستای رفع سوء تغذیه کودکان نیازمند شهرستان در سال گذشته ۳۶۰ میلیون ریال برای تامین ۱۲ نوع سبد غذایی این کودکان هزینه شده است.

سید منصور رحیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اظهارکرد: در راستای رفع سو تغذیه کودکان نیازمند شهرستان در سال گذشته ۳۶۰ میلیون ریال برای تامین ۱۲ نوع سبد غذایی این کودکان هزینه شده است. 

او گفت: کودکان زیر پنج سالی که از نظر شاخص‌های رشد در وضعیت مناسبی نیستند توسط مراکز بهداشتی و درمانی شناسایی و به کمیته امداد معرفی می‌شوند.

رحیمی، سرانه هر سبد غذایی کودکان یاد شده را در ماه یک میلیون ریال دانست و بیان کرد:هر سبد غذایی شامل اقلامی از جمله حبوبات، لبنیات و تخم مرغ، برنج ماکارونی و روغن است که از طریق فروشگاه‌های طرف قرارداد به گروه‌های هدف تحویل می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان صحنه با بیان اینکه هرکودک به محض ورود به طرح رفع سو تغذیه، طی یک یا دو دوره شش ماهه تحت حمایت قرار می‌گیرد افزود: این کودکان دائم پایش رشد آن به صورت دقیق و کامل انجام و شرایط رفع سوء تغذیه آنان با تأیید مراکز بهداشتی، درمانی مربوطه محرز می‌شود.

 

 

اجرای طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان 

 


او با اشاره به اجرای طرح اطعام نیازمندان با همکاری مسئولین مراکزنیکوکاری گفت: طرح‌های مختلف در راستای حمایت از نیازمندان  در زمینه حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمندان داریم و سعی ما این است تا با همکاری خیرین و مردم بتوانیم در زمینه اطعام نیازمندان گام برداریم و در این راستا مراکز نیکوکاری می‌تواند به خوبی ما را در این زمینه یاری کند.

او از اطعام نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد در مراسمات افطاری این نهاد درماه میهمانی خدا خبر داد واظهار کرد: در سال گذشته به بیش از دومیلیاردو ۷۰۰ میلیون ریال افطاری به ایتام، نیازمندان داده شد.

رئیس کمیته امدادشهرستان صحنه درپایان بیان کرد: ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای احسان و نیکوکاری دانست و از خیرین خواست تا با شرکت در طرح‌های اطعام نیازمندان، اکرام ایتام و طرح محسنین ازبرکات این ماه پر فیض استفاده کنند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.