اولین گروه از مشمولین بیمه بیکاری به سازمان تامین اجتماعی استان معرفی شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از ارسال اولین لیست مشمولین بیمه بیکاری ایام کرونایی در این استان به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

 مهرداد جهاندیده در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با بیان این مطلب گفت: بیمه بیکاری متعلق به کسانی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا کار خود را به صورت موقت از دست داده‌اند.

او گفت: تاکنون قریب به ۹ هزار نفر از سیستان و بلوچستان در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند که ۵ هزار و ۸۰۰ نفر مشمول می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خاطرنشان کرد: از این تعداد و پس از بررسی‌های انجام شده، اولین گروه از مشمولین دریافت مقرری بیمه بیکاری به استعداد هزار و ۹۴۲ نفر برای تکمیل فرایندانجام کار و پرداخت به سازمان تامین اجتماعی ارسال شد.

جهاندیده اظهار داشت: ۱۰رسته از فعالیت‌ها در بخش‌های اقتصادی، صنوف تولیدی و خدماتی که بیشترین آسیب را در بحث شیوع ویروس کرونا متحمل شده‌اند مشمول بیمه بیکاری هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: لیست اسامی بقیه مشمولین هم پس از بررسی‌های لازم به سازمان تامین اجتماعی ارسال خواهد شد.

جهاندیده همچنین تاکید کرد: با توجه به فرایند پیش بینی شده برای ثبت نام و اطلاع رسانی از طریق سامانه بیمه بیکاری و پیامک، متقاضیان از مراجعه حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خودداری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدلشکرزهی
۰۴:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس ازتشکرفراوان اززحمات بی وقفه این مدیرجوان لایق وانقلابی وباایمان وبومی استان امیدواریم که بافعالیت ومدیرومدبریت شمامشکلات استان روزبروزکمرنگتروبه مرورزمان ازمیان برداشته شوند ان شاءالله
مــــوفــــــــق. بــــاشــــــــید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی ابراهیمی
۰۳:۲۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
باعرض سلام و خسته نباشید
از تمام کارکنان دولت به الخصوص کارکنان بیمه تشکر و قدردانی میکنم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید دوستتون دارم
باتشکر فراوان
مرتضی ابراهیمی
آخرین اخبار