یک زن شناگر اهل برزیل در حال ورود به یکی از مراکز خرید در پایتخت شیلی بود که ناگهان مورد حمله سارق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شناگر اهل برزیل که برای گردش و مسافرت در شیلی بسر می‌برد مورد حمله یک سارق قرار گرفت. " در این حادثه که در شهر " سانتیاگو "، پایتخت شیلی رخ داد " میشل کاروالهو" در حال ورود به یک مرکز خرید بود که ناگهان مورد حمله سارق قرار گرفت.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که این زن جوان به همراه ر دوستش " آلیسیا ویال" در حال ورود به مرکز خرید هستند ناگهان در مقابل درب ورودی از پشت مورد حمله قرار می‌گیرند. در حالی که سارق قصد داشت کیف دستی دوست میشل را برباید، اما با مقاومت او و آلیسیا مواجه شد. این ویدئو نشان می‌دهد پس از حمله این سارق این شناگر با یک جارو به او حمله ور شده و با کمک دوستش او را ناکام می‌گذارند. سارق که متوجه می‌شود مقاومت او فایده‌ای نخواهد داشت پا پس کشیده و مجبور به فرار می‌شود.


بیشتر بخوانید: مادر فداکار جان پسرش را در حمله مرگبار کروکدیل نجات داد


میشل در گفتگو با یکی از روزنامه‌های محلی شیلی در این باره گفت: «همه چیز در مدت تنها ۱۰ ثانیه رخ داد. من زمان کافی برای فکر کردن نداشتم. در آن لحظه حتی جعبه عینکم را که در دستم بود به سمت پرت نکردم بلکه با جارویی که در جلوی درب دیده بودم به سارق حمله ور شدم.»

این مدل همچنین از شاهدان عینی که از نزدیک شاهد این صحنه بودند، اما به کمک او و دوستش نیامدند گله کرد. در این حادثه علاوه بر آسیب واردن شدن جزئی به این دو زن جوان ظاهرا سارق موفق شد تا تلفن همراه دوست میشل را که هنگام درگیری روی زمین افتاد به سرقت ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.