مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رسیدگی به بیش از ۱۱ هزار پرونده تخلفاتی در اردبیل

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در سال ۹۸ تعداد بیش از ۱۱ هزار پرونده تخلفاتی در استان اردبیل رسیدگی شده است.

علی رحیمی آذر، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در سال ۹۸ تعداد ۱۱ هزار و ۴۹۴ فقره پرونده تخلفاتی در شعب استان و شهرستان‌های تابعه مورد رسیدگی و صدور حکم قرار گرفته است.

او افزود: در بخش کالا و خدمات تعداد هشت هزار و ۵۲۳ فقره پرونده، در بخش بهداشت و درمان تعداد یک هزار و ۸۳۷ فقره پرونده و در بخش قاچاق تعداد یک هزار و ۱۳۴ فقره پرونده مورد رسیدگی و صدور حکم واقع شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: به مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های متشکله اشاره کرد و گفت: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در حوزه بهداشت و درمان حدود ۶ روز و در حوزه کالا و خدمات ۶ روز و در حوزه قاچاق ۴۵ روز بوده و در مجموع میانگین کل این روز‌ها حدود ۹ روز بوده که در مقایسه با سال قبل از کاهش ۵ روزه برخوردار بوده است.

سانحه رانندگی در مشگین‌شهر یک قربانی گرفت

سانحه رانندگی در جاده مشگین‌شهر - مغان موجب جان باختن یک نفر شد.

این سانحه بر اثر برخورد پی درپی سه دستگاه خودرو پیکان، پرای و وانت پیکان روی داد و در جریان آن راننده وانت در دم کشته شد.

امدادگران هلال احمر و اورژانس مشگین‌شهر جسد راننده وانت بار را از داخل خودرو بیرون کشیده و به پزشکی قانونی انتقال دادند.

جاده‌های شمالی استان اردبیل از جمله مشگین‌شهر - مغان از راه‌های پرتصادف استان می‌باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.