تصمیم خطرناک زوج هندی با وجود شیوع کرونا!

زوج جوان هندوستانی با وجود خطر همه گیربودن ابتلا به کرونا در این کشور اقدام به برگزاری مراسم جشن عروسی خود کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی از شیوع کرونا در جهان می‌گذرد. با گذشت چند ماه اکنون این ویروس در ۲۱۰ کشور جهان مشاهده شده و بیش از دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار انسان را آلوده کرده است. همچنین بیش از ۱۶۰ هزار نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند. کشور‌های آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و آلمان دارای بیشترین مبتلایان به کرونا در جهان هستند.

کشور هند نیز یکی از کشور‌های درگیر با این ویروس به شمار می‌رود. تاکنون در این کشور که دارای جمعیت میلیاردی است بیش از ۱۶ هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند که بیش از ۵۰۰ نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده اند. دولت هند پس از شیوع کرونا در این کشور به مدت ۲۱ روز قرنطینه سراسری اعلام کرد. اما با وجود شیوع کرونا در این کشور برخی از شهروندان هندی هنوز به رفتار‌های پرخطر خود ادامه می‌دهند.


بیشتر بخوانید: مادر فداکار جان پسرش را در حمله مرگبار کروکدیل نجات داد


در حالی که چند روز پیش اقدام خطرناک حدود ۲۰۰ نفر از مردم این کشور در شکستن قرنطینه و شرکت در مراسم تشییع جنازه یک گاو به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد اکنون برگزاری جشن عروسی یک زوج جوان این کشور خبرساز شده است. این زوج اهل شهر " کاراگپور" در ایالت بنگال غربی با وجود قرنطینه سراسری مراسم عروسی خود را در بیرون از خانه برگزار کردند. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است صحنه‌هایی از مراسم ازدواج این زوج را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که عروس طبق رسم محلی روی یک تخته چوب نشسته با کمک دو همراه در مقابل داماد قرار گرفته و این زوج  با انداختن دسته گل به گردن یکدیگر با هم ازدواج می کنند.

با وجود آنکه این زوج مبلغ ۳۱۰۰۰ روپیه به یک انجمن محلی برای کمک به نیازمندان در قرنطینه خانگی اهدا کردند با این حال اقدام خطرناک آن‌ها مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. بنا به نظر برخی کاربران هندوستانی این زوج می‌توانستند مراسم ازدواج خود را به آینده موکول کرده و در موقعیتی مناسب‌تر برگزار می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: زوج جوان ، جشن عروسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.