سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از توزیع شش هزار بسته معیشتی طرح ضیافت همدلی این اداره در بین اقشار نیازمند استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان در گزارشی از اجرای طرح ضیافت همدلی با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه خبر داد و گفت: در این طرح  به همت مراکز افق امامزادگان و با مشارکت خیرین تعداد شش هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار خواهد گرفت.

او افزود: طرح «ضیافت همدلی» در جهت تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران، مراکز افق، موقوفات مرتبط، بقاع متبرکه همزمان با ماه مبارک رمضان در شرایط شیوع کرونا اجرا می‌شود، و جامعه هدف این طرح در اولویت اول خانواده‌ها و بیماران و اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا هستند.

حدادی با بیان اینکه این طرح در جهت لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان، محرومین و اقشار آسیب پذیر اجرا می‌شود، تصریح کرد: هدف اصلی این طرح کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع دوستی و مساوات بین زائرین و مجاورین است تا به نیازمندان و محرومین خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی برای اهداء به نیازمندان کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان با توضیح اینکه اعتبار و هزینه‌های این طرح از محل کمک‌های خیران، بقاع متبرکه و موقوفات استان تامین شده است، گفت: کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مساوات و صدقه و فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله مهم‌ترین اهداف اجرای این ویژه برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است.

حجت الاسلام حدادی افزود: ادارات و مراکز افق امامزاده‌های سراسر استان در راستای کمک‌ها و خدمات اجتماعی به نیازمندان آماده دریافت مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین استان هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.