شهردار اردبیل گفت: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده سرانه فضای سبز در اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل گفت: با توجه به اقدامات و برنامه ریزی‌های صورت گرفته در حوزه فضای سبز، شهرداری اردبیل اقدامات جدی و برنامه مدوّنی را در افزایش سرانه فضای سبز در سال جاری در نظر گرفته است.

او افزود: بودجه فضای سبز در سال ۹۹ بیش از ۵۰ میلیارد ریال است که امسال با پیش بینی افزایش یک متر مربع برای هر نفر این سرانه را از ۷.۱ به ۸.۱ رسانده و به سرانه مطلوب نزدیک می‌شویم.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در روز درختکاری و شرایط حاد کرونایی محدودیت‌هایی در کاشت درخت داشتیم افزود: از امروز سرعت نهال کاری و گلکاری ما افزایش یافته و پیش بینی می‌کنیم بیش از یک میلیون بوته گل‌های فصلی اعم از اطلسی، بنفشه تولید و در مقاطع مختلف سال در سطح شهر بکاریم.

لطف اللهیان با بیان اینکه تمامی گل‌های تولید شده در این مرکز با بذر‌های درجه یک بوده، تصریح کرد: هدف از تولید و کاشت گل‌های فصلی ارتقا نشاط اجتماعی و بهبود سیما و منظر شهری است

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کنار خیابانها پر از فضای خالی است جرا درختکاری نمی شود؟؟؟ 1-نیاز به آبیاری ندارد 2- هوارو تلطیف و خنک میکند 3- از /الودگی صوتی می کاهد و....