از توزیع ۹ میلیارد تومان کمک‌های دولتی و خیریه در بین نیازمندان، و آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: ۹ میلیارد تومان کمک، در قالب کالا‌های اساسی شامل برنج، روغن و مرغ گرم و همچنین کارت هدیه، در استان توزیع شده و همچنان ادامه دارد.

او در این خصوص افزود: بخشی از این مبلغ از منابع استان، بخشی از کمک‌های خیرین داخل و خارج استان و بخشی هم از کمک‌های بنیاد مستضعفان، تامین شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: کمک‌های غیر نقدی در اختیار مراکز خیریه استان که از بهزیستی مجوز فعالیت داشتند، قرار گرفت تا میان نیازمندانی که شناسایی شده و تحت پوشش آنان بودند توزیع شود.

او با اشاره به اینکه تاکنون بخشی از حدود ۲۰ هزار بسته از اقلام غذایی میان ۱۳ هزار و ۸۰۰ خانوار توزیع شده، یادآور شد، افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مستمری بگیران و بازنشستگان، مشمول دریافت این کمک‌ها نمی‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در خصوص نحوه توزیع کارت‌های هدیه، گفت: ۹۶۰ کارت هدیه یک میلیون تومانی که توسط بنیاد مستضعفان اهدا شده به تعدادی از کولبران شناسایی شده سروآباد، سقز، بانه و کارگران مرز باشماق که کارت مرزنشینی ندارند تعلق می‌گیرد و تعداد ۲۰ هزار عدد کار ۲۰۰ هزار تومانی نیز میان نیازمندان استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.