ماموران نیروی انتظامی سارق حرفه‌ای خودرو با ۴۴ فقره سرقت را در شهرستان بابل دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو در سطح شهرستان بابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان و پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و نیز شهرستان بابل، سارق حرفه‌ای و سابقه دار را که در چندین فقره سرقت خودرو و داخل خودرو نقش داشته، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه متهم در یک فقره سرقت خودرو در شهرستان قائم شهر به علت عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه در جاده بابل، و نیز در پی واژگونی خودرو، مصدوم شد، گفت: پس از انتقال این فرد با اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی، این متهم با سرقت یک موتورسیکلت از بیمارستان فرار کرد.

سردار میرفیضی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تیمی متشکل از کارآگاهان مجرب پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی، وی را هنگام فروش اموال مسروقه در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: متهم در تحقیقات پلیسی به ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو، ۳ فقره سرقت خودرو و یک فقره سرقت موتور سیکلت اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردار میرفیضی با تاکید بر اینکه مقابله جدی با سارقان از اولویت برنامه‌های پلیس استان در امسالاست، افزود: پلیس در راستای مقابله با سارقان و مجرمان با هماهنگی دستگاه قضائی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.