مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از پخش سریال تاراز از فردا از شبکه شما خبر داد.

پخش سریال تاراز تولید سیمای جهانبین از فردابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: مینی سریال تاراز از فردا دوشنبه اول اردیبهشت ۹۹ هر شب ساعت ۲۳ و تکرار آن ساعت ۱۱:۰۰ روز از شبکه شما در پنج قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به روی آنتن می‌رود.

او با اشاره به پخش این مینی سریال از شبکه استانی سیمای جهانبین، پس از شبکه شما، افزود: یک فیلم تلویزیونی ۹۰ دقیقه‌ای هم از این سریال برای پخش از شبکه‌های سراسری تدوین و آماده شده است.

مینی سریال «تاراز» روایت داستان زندگی جوانی به نام تاراز بختیاری استاد دانشگاه و متخصص نیروگاه برق است که برای اجرای طرحش به نیروگاهی در سوریه اعزام می‌شود و نیروگاه مورد حمله داعش قرار می‌گیرد.

علی اسیوند، حسین توشه، محمود مقامی، مینا نوروزی، سیما مطلبی، نیلوفر شهیدی، مرتضی رحیمی، مهدی سجادپور، اشرف شاه حسینی، حجت الله نجف پور، غلامعلی آسترکی، مرتضی کیوانداریان و زهرا آقاحسینی، پریسا پاسبان، ستاره کوه سختی، بهمن فراهانی، آرام یوسف نیا، مهرشاد نیکوه خواه، حمیدرضا تربتیان، صبا جمالپور و عبدالعلی برازش از بازیگران این مینی سریال هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار