مدیر کل تبلیغات استان قزوین گفت: در ماه مبارک رمضان فعالیت مساجد بر اساس موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا است.

حجت الاسلام نعمت الهی مدیر کل تبلیغات استان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت : حضور مردم در مساجد در ماه مبارک رمضان منوط به تصمیمات ستاد  پیشگیری و مقابله با کرونا است و اگر  استان در وضعیت سفید قرار گرفت حضور مردم در ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مانعی نخواهد داشت.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود: پخش ادعیه از بلندگو‌ها برای ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است و همانند سال گذشته برنامه تلاوت نور (جزء خوانی قرآن)  با رعایت موازین بهداشتی به صورت زنده یا ضبط شده از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات استان گفت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته مبلغان مذهبی در ماه مبارک رمضان اعزام نخواهند شد و مبلغانی که علاقمند به تبلیغ در این ماه هستند فعالیت آنان باید بر اساس خدمت و مواسات مورد تاکید مقام معظم رهبری باشد.

حجت الاسلام نعمت الهی افزود:در حوزه مجازی هم در دو قسمت مسجد مجازی و حسینیه مجازی فعالیت انجام شده است.

او اضافه کرد: مبلغان در فضای مجازی تولید محتوا می‌کنند و با مخاطبان خود در ارتباطند.

به گفته مدیر کل تبلیغات استان، مساجد در دوران شیوع کرونا در زمینه هایی چون تولید و توزیع ماسک ، اقلام بهداشتی و معیشتی فعالیت می کردند .

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار