باشگاه‌هایی که درصدد جذب بازیکن خارجی هستند، قبل از شروع فصل آتی و در زمان نقل انتقالات باید در چارچوب استاندارد‌های مجوز صدور لیگ حرفه‌ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه بررسی وضعیت پرونده‌های انضباطی باشگاه‌های تراکتور، ماشین‌سازی، نود ارومیه، ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان امروز (یک‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه) با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون، محمود شیعی عضو هیات رییسه، مسئولان ذی‌ربط در فدراسیون و مدیران عامل باشگاه‌های فوق برگزار شد.

جمشید نورشرق، رییس کمیته وضعیت بازیکنان درباره این نشست گفت: این جلسه امروز برای بررسی‌ شرایط مالی باشگاه‌ها و بدهی‌های داخلی و خارجی با تدبیر دبیرکل فدراسیون انجام شد.

او افزود: باشگاه‌های حاضر در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را در به منظور تکلیف و حل و فصل مسائل مالی ارائه کردند.

نورشرق تصریح کرد: هم‌چنین از طرف فدراسیون فوتبال نیز مطالب و پیشنهاداتی که منجر به کاهش این تعهدات درباره سیر نزولی بدهی‌های مالی نزد فیفا می‌شود، ارائه شد.

او تصریح کرد: مقرر شد متعاقب این جلسه با هم‌اندیشی بین باشگاه‌ها و فدراسیون راهکارهای اجرایی درباره قرارداد تیپ که با نظر فدراسیون فوتبال در آینده‌ای نزدیک با لحاظ چارچوب استاندارد حرفه‌ای و با رعایت حقوق بین‌المللی تهیه خواهد شد، به اجرا در بیاید و بدون تردید این راهکارها بر مبنای سیاست‌گذاری و تعامل فی مابین خواهد بود.

رییس کمیته وضعیت بازیکنان درباره به‌کارگیری مربیان و بازیکنان خارجی در باشگاه‌ها بیان داشت: حاضران نظرات خود درباره جذب بازیکن و مربی خارجی در باشگاه‌ها مطرح کردند و به عنوان یک اولویت مقرر شد باشگاه‌هایی که درصد جذب بازیکن خارجی هستند، قبل از شروع فصل آتی و در زمان نقل انتقالات در چارچوب استانداردهای مجوز صدور لیگ حرفه‌ای و کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.