خیران مدرسه ساز ۲۰ فضای آموزشی در استان چهارمحال و بختیاری می‌سازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا براتی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: با مشارکت خیران مدرسه ساز ۲۰ فضای آموزشی با ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۹۹ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

او افزود: این فضا‌های آموزشی با بیش از ۱۴ هزار مترمربع زیربنا شامل کلاس درس، سالن ورزشی و نمازخانه است که با بهره برداری از آن‌ها زمینه خدمات رسانی به دانش آموزان شهری و روستایی فراهم می‌شود.

براتی اضافه کرد: ۱۰ فضای آموزشی دیگر نیز از محل اعتبارات استانی و ملی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در چهارمحال و بختیاری در دست احداث بوده که پس از تکمیل به بهره‌برداری می‌رسد.

او همچنین از انعقاد دو تفاهم‌نامه خیری در سال جهش تولید خبر داد و افزود: عملیات احداث مدرسه سه کلاسه روستای سیبک و نمازخانه مدرسه تیزهوشان شهرستان بروجن با مشارکت سه میلیارد ریالی خیران این شهر به زودی آغاز می‌شود.

براتی گفت: پارسال ۶۰ تفاهم نامه خیری در چهارمحال و بختیاری منعقد شده که عملیات احداث ۳۰ پروژه آغاز و بخشی دیگر نیز به آموزش و پرورش تحویل شده است.

او ادامه داد: از سال ۱۳۶۱ تاکنون ۳۵۰ خیر چهارمحالی در احداث یک هزار و ۶۵۰ کلاس درس در نقاط شهری و روستایی مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار