فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعطیلی بعضی مراکز پر خطر از سر گیری خواهد شد.

سرهنگ برزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در طرح فاصله گذاری اجتماعی واحد‌هایی همچون مراکز اقامتی و پذیرایی، هتل ها، تالارها، قهوه سراها، سفرخانه ها، چایخانه ها، سالن‌های اجتماعات و برگزاری همایش ها، صنف پوشاک، کیف و کفش، بزازی، طلافروش، باشگاه‌های ورزشی، بازی‌های رایانه ای، مجتمع‌های تجاری، پاساژ‌ها و قسمت سر پوشیده جز صنوفی هستند که مجددا آغاز به کار می‌کنند.

تجاری ضمن قدردانی از همکاری و همیاری مردم در اجرای طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع کرونا یادآور شد: بازگشایی برخی صنوف به منزله رخت بر بستن ویروس کرونا از جامعه نیست و مردم باید به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد: پرهیز از تردد‌های غیر ضروری، هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی اعم از فعالیت غیرمجاز، گرانفروشی، احتکار اقلام ضروری مردم و دیگر تخلفات را به رده‌های انتظامی اطلاع دهند و پلیس را در اجرای هر چه بهتر این طرح‌ها که قطعا به نفع و عامل حفظ سلامت عمومی هستند، یاری کنند.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.