در سال جهش تولید، جهادگران ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد مبارکه به رکورد جدید تولید 130 ذوب در 24 ساعت دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا سلیمی مدیر ناحیه فولاد سازی و ریخته گری شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و ایمنی، فولاد مردان این شرکت صنعتی بزرگ موفق به کسب این افتخار شدندو با ثبت این رکورد تناژ تولید فولاد مذاب در ۲۴ ساعت به حدود ۲۳ هزار و ۱۰۰ تن رسید.

غلامرضا سلیمی با قدردانی از تلاش بی‌وقفۀ صنعتگران در ناحیۀ فولادسازی و دیگر نواحی پشتیبان افزود: رکورد قبلی این ناحیه شامل ۱۲۹ ذوب با تناژ ۲۳ هزار و ۶۳ تن مربوط به ۱۸ اسفند پارسال است.

ایرج مختارپور مدیر مرکز نسوز این شرکت فولادی بزرگ هم گفت: شرکت فولاد مبارکه نخستین گام خود را در آغاز سال جهش تولید به گونه‌ای برداشت که موفق به کسب رکورد روزانۀ ۱۳۰ ذوب در ناحیۀ فولادسازی شد.

واحد تعمیرات نسوز وظیفۀ تأمین و اجرای عملیات نسوزکاری و بازرسی تجهیزات مطابق با گردشکار‌ها و دستورالعمل‌های کاری بر عهده دارد و سرویس‌دهی ایمن و بدون وقفه به خط تولید را به‌گونه‌ای انجام داد تا این نتیجۀ درخشان به دست آمد.

امیرحسین مرادی رئیس کوره‌های قوس الکتریکی شرکت فولاد مبارکه هم کوره‌های قوس الکتریکی را نیروی محرک تولید در ناحیۀ فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه دانست و گفت: دست‌یابی به رکورد ۱۳۰ ذوب برگ زرینی بر افتخارات ناحیۀ فولادسازی است و تخلیۀ ۶۸ ذوب در طول ۱۲ ساعت حاکی از اراده و همت والای کارکنان سازمان است که در هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهند چرخ تولید از حرکت بازایستد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان بزرگترین تولید کننده فولاد کشور به میزان تامین ۷۰ درصد از محصولات فولادی در کشور است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۲:۵۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوستان فولادی ما سهام داران فولاد که چندین سال است این سهم را داریم ووفاداربه فولاد مانده ایم اعلام می نمایم قیمت سهام فولاد نسبت به سهام های همتراز ووضعیت فعلی بازار خیلی کمی و پائین است.
باید بالایی 1000تومان معامله بشی از دست اندرکاران و امور سهام و حقوقی در خواست می نمایم به حق حقوق سهامداران توجه فرمایند وبیش از این ارزش سهام فولاد را در این بازار پائین نگهداری نکنید بزارید در قیمت اصلی معامله بشی متشکرم - سهامداران فولاد مبارکه .