مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:اولین اتاق بحران و مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات در شمال استان و شهرستان هامون افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

اولین (اتاق بحران) شهرستان هامون افتتاح شدراشکی مدیر عامل هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اولین اتاق بحران و مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات در شمال استان و شهرستان هامون افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این مرکز با هدف امدادرسانی هر چی بهتر در مواقع حوادث احتمالی و آمادگی نیرو‌های امدادرسان و اشراف کامل به نقاط آسیب پذیر؛ نقاط امن و غیر امن شهرستان هامون و تسریع و تسهیل در امر امدادرسانی با برنامه ریزی کارشناسان این شعبه به بهره برداری رسیده است.

از مزایای این مرکز وجود کلیه نقشه‌ها و اطلاعات جغرافیایی، جمعیتی، ساختاری مورد نیاز در زمان بحران است که در دیوارها، سقف و کف اتاق نصب شده است.

فرماندار شهرستان هامون هم اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی این مراکز بتوانیم در بحران‌ها با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های دقیق همچون گذشته حوادث را مدیریت و در جهت کاهش خسارات احتمالی گام موثری برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار