مربی تیم شهرخودرو گفت: درباره کسر قرارداد بازیکنان این تیم اظهار نظر نمی‌کنم چراکه در حیطه وظایف من نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود سیدعباسی مربی تیم فوتبال شهرخودرو، بیان کرد: درباره کسر قرارداد بازیکنان فوتبال این تیم اظهار نظر نمی‌کنم چراکه این موضوع در حیطه وظایف من نیست. موضوع کسر قرارداد بازیکنان فوتبال  یک مسئله درون تیمی است و باشگاه‌های فوتبال باید آن را حل کنند.

او گفت: تیم شهرخودرو شرایط مشابهی با سایر تیم‌ها دارد و ما تمرینات بازیکنان را به صورت آنلاین پیگیری می‌کنیم. نباید به خاطر برگزاری بازی‌های لیگ سلامتی بازیکنان را به خطر بیاندازیم. اگر وزارت بهداشت و فدراسیون فوتبال تصمیم به برگزاری لیگ بگیرند ما هم اطاعت خواهیم کرد.

مربی شهرخودرو عنوان کرد: شرایط برای تمام تیم‌ها از نظر حفظ آمادگی جسمانی یکسان است و تمام دنیا با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند. البته هیچ تیمی نسبت به تیم دیگر برتری ندارد.

سیدعباسی در پایان،  اظهار کرد: کل دنیا درگیر ویروس کرونا است و جامعه فوتبال هم برای پیشگیری از این بیماری تمام مسابقات فوتبال را تعطیل کرد. فوتبال بخش کوچکی از زندگی ما است و اولویت اول ما سلامتی مردم و ورزشکاران است. امیدوارم هرچه زودتر کرونا ریشه‌کن شود تا به زندگی عادی بازگردیم.


بیشتر بخوانید: دومین جلسه باشگاه‌های بدهکار با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار