سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: باید در بحث میزبانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کمی صبورتر باشیم.

مهدي:

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال درمورد جلسه امروز فدراسیون با نمایندگان تیم‌های فوتبال، بیان کرد: باتوجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باید تعداد نفراتی که قرار بود در فدراسیون حضور پیدا کنند را مدیریت می‌کردیم و قرار شد در چند گروه جلسه را تشکیل دهیم. صلاح و مشورت، تبادل اطلاعات و به‌روزرسانی تعهدات باشگاه‌ها به فدراسیون فوتبال، فیفا و کنفدراسیون فوتبال میان اعضا با نمایندگان باشگاه‌ها موضوع اصلی جلسات در این روز‌ها بود.

او درمورد احتمال برگزاری مسابقات لیگ فوتبال، اظهار کرد: فعلا فعالیت ورزشی انجام نمی‌شود و منتظر بیانیه ستاد مبارزه با ویروس کرونا هستیم تا مسابقات را برگزار کنیم. به محضی که اجازه صادر شود مسابقات  برگزار خواهد شد. فیفا بیشتر در این زمینه قبل از اینکه تصمیم گیرنده باشد در حال جمع‌آوری اطلاعات است. تا این لحظه وظایف را هم به فدراسیون‌ها و کنفدراسیون‌های قاره‌های مختلف واگذار کرده است و تنها مشورت درمورد برگزاری بازی‌ها ارئه می‌دهد.  

او درمورد میزبانی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و نحوه برگزاری این بازی‌ها، اظهار کرد: پیشنهادات ۴ نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا درخصوص نحوه برگزاری بازی‌ها به ما ارائه شد و طی امروز یا فردا درخواست آن‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌شود. در تمام دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری بازی‌ها به مشکلاتی برخورده است و قطعا برخی هم مخالف برگزاری این دیدار‌ها شده‌اند، اما باید فکر کنیم که این اتفاق همه‌گیر است و به ما محدود نمی‌شود. باید یک مقدار صبورتر باشیم تا ببینیم چه پیش خواهد آمد.

مهدی در ادامه بیان کرد: نهایتا در بحث لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه‌ها با سازمان برگزارکننده درمورد میزبانی بازی‌ها به بحث و تبادل نظر می‌پردازند، اما در این زمینه ما تنها می‌توانیم نقش مشاور را داشته باشیم. قاعدتا، چون در بازی‌های رفت لیگ قهرمانان آسیا شرایط برای میزبانی در ایران فراهم نشد، در مرحله برگشت باشگاه‌ها تمایل داشتند میزبانی انجام شود که به دلیل ویروس ممکن است شرایط کمی تغییر کند.

او ادامه داد: از اوایل اسفندماه پیش‌بینی می‌کردیم مسابقات فوتبال تا ماه مبارک رمضان ادامه‌دار خواهد بود و باید به بعد از افطار موکول می‌شد، مکاتبات با باشگاه‌ها انجام شد و تقریبا تجهیز استادیوم را برای برگزاری بازی‌ها زیر نور انجام دهند و اگر سهل‌انگاری از سوی باشگاهی انجام شود احتمالا میزبان بازی‌ها به شهر دیگری موکول می‌شود.  

مهدی در انتها درمورد همکاری با مهدی محمدنبی دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: تغییر و تحولات بیشتر برای مثبت شدن اوضاع است و محمدنبی هم تجربه بالایی در فوتبال دارد. رابطه خوبی میان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برقرار است و درنهایت قصد داریم همکاری‌ها ادامه‌دار باشد. نبی پیشکسوت ما محسوب می‌شود، صاحب نظر است و ما هم در خدمت او در امورات هستیم.


بیشتر بخوانید: دومین جلسه باشگاه‌های بدهکار با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار