مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: تسهیلات صادراتی به صادر کنندگان متقاضی در بخش کشاورزی اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهدی همتی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین، بیان کرد: براساس اعلام مدیر کل دفتر امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات صادراتی تلفیقی بین بانک‌های عامل و صندوق توسعه ملی با کارمزد ۱۴.۵ درصد به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

او، بیان کرد: تسهیلات موصوف به افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند و تا کنون از صندوق توسعه ملی موفق به اخذ تسهیلات نشده اند یا نسبت به تسویه آن اقدام کرده اند تعلق می‌گیرد.

همتی تصریح کرد: افراد متقاضی پس از ارائه مدارک به سازمان جهاد کشاورزی استان فارس معرفی و تا بررسی از سوی بخش تخصصی و تایید کارگروه تسهیلات بانکی استان به بانک‌های کشاورزی و تو سعه صادرات معرفی می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با اشاره به ضرورت تامین اعتبار و سرمایه در گردش صادر کنندگان برای حمایت از صادرات و تولیدات بخش کشاورزی، ادامه داد: صادر کنندگان بخش کشاورزی در این شهرستان به منظور بهره مندی از شرایط حاضر هر چه سریع‌تر مراجعه کنند.

او، افزود: از شهرستان قیروکارزین محصولات متنوعی از جمله انواع مرکبات، خرما و محصولات صیفی به کشور‌های حوزه خلیج فارس، پاکستان، روسیه، ترکیه، عراق و برخی از کشور‌های اروپایی صادر می‌شود.

همتی اضافه کرد: پارسال بیش از ۲ هزار ۸۰۰ تن از محصول ملون در این شهرستان به مقصد کشور روسیه بارگیری و صادر شد.

قیروکارزین در فاصله ۱۶۹ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار