معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از تعطیلی مرکز تعویض پلاک خبر داد و گفت : فعلا ابلاغیه مبنی بر بازگشایی این مراکز، به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیومرث غلامی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مرکز تعویض پلاک‌ها، گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی در کرمانشاه مانند دیگر استان‌ها تعطیل شده و فعلا هم ابلاغیه مبنی بر اینکه بازگشایی شود، به ما ابلاغ نشده است.

او با بیان اینکه برای بازگشایی منتظر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی هستیم، گفت : به محض اینکه ابلاغیه داشته باشیم، مراکز بازگشایی می‌شود.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: اگر ان‌شاءالله این مراکز بازگشایی شد، در درب ورودی مراکز خدمات خودرویی اجازه ورود بدون ماسک و دستکش به خاطر حفظ بهداشت و ایمنی به شهروندان داده نمی‌شود و احتمالا خدمات‌رسانی در باب شماره‌گذاری برای جلوگیری از ازدحام به صورت زوج و فرد یعنی براساس رقم آخر سمت راست پلاک متناسب با روز‌های هفته خواهد بود.

او با بیان اینکه از امروز ممنوعیت بین استانی در سراسر کشور لغو شده است، گفت: محدودیت ترافیکی در سطح شهر نیز نداریم.

غلامی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا خودداری کنند و افزود: میزان تردد‌های در برخی از مسیر‌های شهری کرمانشاه متاسفانه به حدی زیاد است که جریان ترافیک آن به صورت حرکت و توقف است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.