سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: در چارچوب اجرای دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از اپیدمی کرونا دوازده واحد صنفی خرید و فروش ضایعات پلمب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: ۱۲ واحد صنفی خرید و فروش ضایعات به علت بی توجهی و تمکین نکردن به اخطاریه‌های داده شده در زمینه دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری از اپیدمی کرونا پلمب شدند.

او یادآور شد: اکیپ‌های گشت و ناظران ستاد تفکیک در دو شیفت کاری و به صورت شبانه روز مراکز خرید و فروش ضایعات را زیر نظر دارند و با فعالان بخش جمع آوری ضایعات در سطح شهر برخورد می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از واحد‌های صنفی خرید و فروش ضایعات و عوامل جمع آوری کننده ضایعات در سطح شهر خواست برای حفظ سلامت خود، خانواده و شهروندان تا بهبود شرایط و بازگشت به حالت عادی در این حوزه فعالیتی نداشته باشند.

او اعلام کرد: شهروندان ساکن در محدوده تحت پوشش طرح تفکیک در مبداء توجه داشته باشند تعطیلی عملیات جمع آوری و حمل پسماند خشک قابل بازیافت از درب منازل موقت است و پس از رفع انتشار بیماری کرونا و پایداری شرایط از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار