رئیس فدراسیون جودوی کشورمان معتقد است برای دفاع از فدراسیون، کار سختی در دادگاه CAS پیش رو داریم.

آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص وضعیت این فدراسیون و شکایت ایران در دادگاه CAS بیان کرد: سال ۹۸ را به دوبخش ۶ ماهه باید تقسیم کنیم. در ۶ ماه اول تلاش کردیم تا در میادین بین المللی مدال آوری کنیم. ۷ جودوکار ایرانی در بخش نوجوانان و جوانان مدال آوری کردند و برای کسب سهمیه، ۲ تن از ملی پوشان مان مدال آوری کردند. تا زمانی که به رقابت‌های بین المللی در شهریور ماه رسید.

می‌خواستیم در المپیک مدال آوری کنیم

میراسماعیلی ادامه داد: ۲ تن از ورزشکاران، آمادگی لازم برای حضور در المپیک را داشتند و امیدوار بودیم که در این بازی‌ها مدال آوری کنیم. در شهریور ماه اتفاقی افتاد، که روند برنامه‌های ما  به صورت کامل عوض شد. ادعایی از سوی ورزشکار ما مطرح و در نهایت فدراسیون جودو تعلیق شد.


بیشتر بخوانید: واکنش نابغه جودوی جهان به شیوع ویروس کرونا


در حال رایزنی با فدراسیون جهانی جودو هستیم

رئیس فدراسیون جودو ادامه داد: فدراسیون جهانی اقدام به تعلیق فدراسیون جودوی ایران کرد و از این طرف، ما نیز بحث دادگاه CAS را پیگیری کردیم. وکلا، هیئت‌ها و شهود فدراسیون جودوی ایران مشخص شده اند و در این شرایط رایزنی‌های لازم را با فدراسیون جهانی انجام می‌دهیم.

تلاش کردیم جودوکاران سرخورده نشوند

او گفت: در بحث ۶ ماهه دوم تلاش کردیم که ورزش جودو در ایران سرخورده نشود و بحث جودو در سنین پایه را پیگیری کردیم. در بحث تیم نونهالان، با ۱۰۰ نفر کار را آغازکردیم و از طرفی لیگ امید‌ها را آغاز کردیم. شرایطی را پیش آوردیم که اوضاع خوبی را برای جامعه جودو فراهم کنیم. امسال نیز سال سختی در پیش داریم و امیدوارم تعلیق را پشت سر بگذاریم.

کار سختی برای رفع تعلیق جودوی ایران در CAS پیش رو داریم

او درمورد میزان امیدواری اش برای پیروزی ایران در دادگاه CAS اظهار داشت: این کار در مجامع بین المللی، کاری دشوار محسوب می‌شود. شریط ما بسیار سخت است و متاسفانه رقیب ما، بسیار قوی است و ۳ ایرانی علیه ما می‌خواهند شهادت بدهند. نا امید نیستیم و باید ببینیم چه شرایطی به وجود خواهد آمد.


بیشتر بخوانید: سرنوشت پرونده جودو ایران در هاله‌ای از ابهام


هفته آینده درباره لیگ تصمیم گیری می‌کنیم

رئیس فدراسیون جودو، درخصوص رقابت‌های لیگ  نیز بیان کرد:  برای اینکه لیگ را به اتمام برسانیم و یا اینکه در ۶ ماهه دوم سال ۹۹ برگزار کنیم، جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد و ظرف هفته آینده تصمیم نهایی را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سعید مولایی مقصر تمام ماجرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نظر من ورزش باید از سیاست جدا باشه یا اگه قراره قاطی باشه بهتره با ورزشی رو دونبالش بریم که کشورهای دشمن انجام ندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
برا چی
Iran (Islamic Republic of)
سیاحی
۲۱:۱۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جودو رو نابود کرد در عوض فالوئر خودش رو زیاد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا دیروز که قول پیروزی در دادگاه رو میداد و حالامدعی شده شریط ما بسیار سخت است و متاسفانه رقیب ما، بسیار قوی است. جل العجایب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید انقلابی عمل کنیم و فدراسیون جهانی جودو را تصرف کنیم .
Romania
پیمان
۱۹:۰۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشاالله تعلیق بمونین
آخرین اخبار