رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با هوشیاری و درایت بازاریان در تعطیلی به موقع  بازار‌های استان بوشهر تا کنون توانستیم در کنترل این ویروس با امکانات اندک موفق عمل کنیم.

هوشیاری و درایت بازاریان سبب کنترل شیوع ویروس کرونا شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در مراسم تقدیر از کادر درمان ذر شهرستان گناوه بیان کرد: از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور یکی از بزگترین دغدغه‌های بخش درمان استان بوشهر، بازار‌های تجاری این استان از جمله شهرستان گناوه و دیلم بود که باعث می‌شد روزانه هزاران مسافر را جهت خرید و گردش به این استان سرازیر کند.

او ادامه داد: با هوشیاری و درایت بازاریان در تعطیلی به موقع  بازار‌های استان بوشهر تا کنون توانستیم در کنترل این ویروس با امکانات اندک موفق عمل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: پزشکان و پرستاران بدون هیچ چشم داشتی به درمان بیماران پرداختند و تقدیر مردم از کادر درمانی نشانه قدرشناسی آن‌ها از کسانی است که در مرکز خطر مبارزه با این ویروس کشنده بوده‌اند.

دکتر کشمیری افزود: در حوزه درمان کم و کاستی‌هایی در استان وجود دارد که با همت خیرین و مسئولین این مسئله حل خواهیم شد.

فرماندار گناوه نیز در این مراسم گفت: بیمارستان گناوه تنها بیمارستان در شمال استان بوشهر بود که به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی انتخاب شد و با داشتن کادری مجرب و تخصصی توانست به خوبی عمل کرده و به درمان بیماران بپردازد.

غلامرضا مهرجو افزود: اگر تعطیلی به موقع بازار تجاری گناوه به صورت خود جوش نبود ما نمیتوانستیم امروز با سربلندی اعلام کنیم که در درمان این ویروس ویرانگر موفق بوده‌ایم.

او ادامه داد: بیمارستان امیرالمومنین (ع) با داشتن تنها هفت تخت بیمار ای‌سی‌یو قادر به درمان حجم زیادی مارجع کننده نبود، ولی با تعطیلی به موقع بازار این هفت تخت جوابگوی بیماران ما بود و خوشبختانه از این بیماری همه گیر جهانی توانستیم سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید-19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.