کاشت مو همواره به عنوان یک راهکار دائمی در درمان ریزش مو و طاسی سر محسوب می شود و امروزه به دلیل استفاده از تکنولوژی های برتر با کمترین ریسکی در کلینیک های معتبر در حال انجام می باشد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون هیچ شک و تردیدی هر شخصی که امروز در جامعه ظاهر می شود دوست دارد تا ظاهری پسندیده و زیبا داشته باشد و در این بین یکی از عواملی که نقش به سزایی در زیبایی ظاهری هر فردی دارد، ریزش مو است.

چرا که به دلیل افزایش سن، مسائل ژنتیکی و حادثه هر فردی فارغ از جنسیت ممکن است موهای خود را از دست داده با مشکلاتی در رابطه با زیبایی ظاهری خود دست و پنجه نرم کند! با توجه به پیشرفت علم و دانش و استفاده از بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا راهکار کاشت مو بر سر زبان ها افتاده است.

کاشت مو با استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا

کاشت مو همواره به عنوان یک راهکار دائمی در درمان ریزش مو و طاسی سر محسوب می شود و امروزه به دلیل استفاده از تکنولوژی های برتر با کمترین ریسکی در کلینیک های معتبر در حال انجام می باشد. کمتر کسی وجود دارد که ادعا کند از نتایج به دست آمده از عمل زیبایی کاشت مو خود رضایت کافی ندارد.

از دیرباز این روش مورد علاقه مردمی بوده است که خواستار بازگشت زیبایی به صورتشان هستند و می خواهند اعتماد به نفس از دست رفته خود را بازگردانند. برای کاشت مو از روش های متعددی استفاده می شود که موارد ذکر شده در زیر تنها بخشی از این متد ها است.

  •     کاشت مو به روش FUT
  •     کاشت مو به روش FUE
  •     کاشت مو به روش SUT
  •     کاشت مو به روش DHI
  •     کاشت مو مصنوعی و ...

پایه و اساس تمامی روش های کاشت مو استخراج فولیکول های مورد نیاز و سالم از بانک مو و در نهایت کاشت آن ها در ناحیه طاسی سر است. این عمل همواره با فولیکول های بدن خود فرد انجام خواهد شد چرا که استفاده از فولیکول های خود شخص به دلیل انطباق DNA بدون کوچک ترین ریسکی با درصد موفقیت بسیار بالایی قابل انجام خواهد بود.

کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی

امروز علم سلول های بنیادی در بسیاری از زمینه های پزشکی و درمانی مورد استفاده قرار گرفته است و به قله ی اوج خود نزدیک می شود، دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که سلول های بنیادی می تواند راه حل بسیاری از مشکلات انسان ها در زمینه بهداشت و درمان و حتی زیبایی باشد!

جدید ترین روش کاشت مو که امروزه در دنیا تنها توسط مدرن ترین و مجهز ترین کلینیک های زیبایی و زیر نظر مستقیم پزشک متخصص و تیم کارآمد آن انجام می شود، کاشت مو به وسیله سلول های بنیادی است.

پیوند سلول های بنیادی مو یا همان کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی در حقیقت شباهت بسیاری با روش های سنتی دارد زیرا که پایه و اساس کاشت مو برداشتن فولیکول ها از بانک مو و کاشتن آن ها در قسمت طاسی سر می باشد.

اما تفاوت کلیدی و مهمی که در کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی وجود دارد این است که به جای اینکه تعداد بسیار زیادی فولیکول برای کاشت مو از بانک موی شما جدا شود تنها یک سلول بنیادی از پوست و فولیکول منطقه بانک موی سر شما برداشته خواهد شد.

این سلول بنیادی این قابلیت را دارد تا در آزمایشگاه های مجهزی موجب تکثیر فولیکول ها شود و در نتیجه با تکمیل این روند، فولیکول های مورد نیازی برای کاشت مو به دست خواهد آمد که همه آن ها به واسطه استخراج و تکثیر از سلول بنیادی موی سر شما دارای بالاترین کیفیت ممکن هستند.

نکته قابل توجه و جذاب کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی این است که این روش حتی برای افرادی که کاندید مناسبی برای روش های دیگر نیستند نیز کارایی خواهد داشت در نتیجه باید منتظر انقلابی در صنعت زیبایی و کاشت مو بود.

در بسیاری از مراکز کاشت موی مطرح دنیا این روش همواره در حال توسعه است و قطعا پیش بینی ها نوید این را می دهند که سال 2020 را می توان به عنوان نقطه اوج کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی در نظر گرفت. چرا که در گذشته ثابت شده است این روش کارایی داشته و عمل های موفقیت آمیزی با استفاده از این روش انجام شده است.

با توجه به عملکرد بی نظیر سلول های بنیادی با توجه به بررسی های انجام شده انتظار می رود تا تمامی آثار عمل تا یک هفته از بین رفته و بیمار برای روند بهبودی نیز هیچ دوران نقاهتی نخواهد داشت.

هزینه کاشت مو با جدیدترین روش های روز دنیا

همواره اشخاصی که برای کاشت مو اقدام می کنند باید این انتظار را داشته باشند تا با هزینه های متفاوتی روبرو شوند، چرا که هیچگاه نمی توان نرخ ثابتی برای هزینه های مرتبط با کاشت مو در نظر گرفت.

هزینه کاشت مو متاثر از موارد بسیار زیادی خواهد بود که اصلی ترین آن ها روش مورد استفاده و همچنین تعداد تار های مو و فولیکول ها کاشته شده است. در کنار هزینه های اصلی کاشت مو می توان به هزینه های جانبی ای نظیر هزینه های کادر پزشکی، مواد درمانی و بی حسی مورد استفاده و هزینه های رفت و آمد و حتی نقاهت نیز اشاره کرد.

هزینه های کاشت مو با استفاده از سلول های بنیادی نیز می تواند متغیر باشد زیرا همواره این روش در حال توسعه بوده و حتی کمتر پزشک و متخصصی یافت می شود که تسلط کافی برای انجام این کار داشته باشد. اگر قصد دارید تا این روش را برای کاشت موی خود برگزینید باید با دقت انتخاب کنید تا توسط یک تیم متخصص و کادر زمانی خبره انجام گردد.

کاشت ابرو با استفاده از جدیدترین متد های روز دنیا

دقیقا مطابق روشی که برای کاشت مو استفاده می شود، در روش های کاشت ابرو هم نیز فولیکول های استخراج شده از ناحیه بانک مو پس از آماده سازی برای کاشت و پیوند در ناحیه ابرو مورد استفاده قرار می گیرند.

تنها نکته ای که در رابطه با کاشت ابرو باید به آن توجه کرد این است که ابرو ها به نوعی چارچوب صورت را دقیق تر مشخص می کنند و در نتیجه با توجه زاویه، ضخامت و نوع تار های مو این ناحیه، کل روند کاشت ابرو از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و در نتیجه حتما باید این کار را به تیمی حرفه ای بسپارید.

تار های موی کاشته شده در پیوند ابرو این قابلیت را دارند تا به هر مدل و استایلی که دوست دارید کاشته شوند و همین موضوع موجب محبوبیت این روش درمانی و ترمیمی شده است.

نتایج به دست آمده از کاشت ابرو کاملا مطابق نتایج به دست آمده از کاشت مو طبیعی به نظر می رسند زیرا برای این پروسه از تارهای موی خود شخص که کاملا سالم و طبیعی هستند استفاده خواهد شد. امروز بر خلاف گذشته برای کاشت ابرو نیز از روش های متعددی استفاده می کنند که علاوه بر کاشت ابرو می تواند در نهایت ترمیمی کننده بوده و زیبایی ابرو های شما را دو چندان کنند.

  •     کاشت ابرو به روش SUT
  •     کاشت ابرو به روش FUT
  •     کاشت ابرو به روش FUE
  •     کاشت ابرو به روش DHI

از اصلی ترین روش های کاشت ابرو محسوب می شود که بین تمامی پزشکان و متخصصان به دلیل درصد موفقیت بسیار بالا و مزایای زیاد آن محبوب می باشد. انتخا اینکه از چه روشی برای کاشت ابرو شما استفاده شود بیشتر به شرایط شما و انتظاراتتان بستگی خواهد داشت.

شما پیش از هر اقدامی با گذراندن یک جلسه مشاوره می توانید بهترین انتخاب ها را برای کاشت ابرو و کاشت موی خود داشته باشید چرا که در حین این جلسه شما با تمامی ملزومات آشنا شده و بدون هیچ استرسی می توانید از نتایج خیره کننده آن بهره مند شوید.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاشت مو ، کاشت ابرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۶:۲۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
سلام ...دوست عزیزی در بالا اشاره به (هر چه خدا خواست همان میشود) کردندبله قطعاصحیح است و به یاری خدا این مشکلم حل میشه و همه این ها مصلحت هستش و ما باید فقط امیدوار باشیم...
Iran (Islamic Republic of)
مخاطب
۱۵:۳۶ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
به نظرم کرونا بسیاری از چیزها رو ثابت کرد. الان در همین قضیه کرونا که نیاز جدی در زمینه واکسن مطرح است و متقاضی آن تعداد انسانهای کره زمین است، مدتها طول میکشد تا واکسنی با کمترین ضرر برای انسان تولید شود. حال به نظر میرسد کاشت مو با سلولهای بنیادی پروژه ای آینده نگر است.
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۷:۱۱ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام...هیچ راهی جز امیدواری و خواست خداوند نیست.... هرچه خدا خواست همان میشود...داشتن آرزو که مو دار بشیم خیلی خوبه اما نا امیدی بده.... حقیر مدت ها زیاده که بخاطر طاسی زود رس و زیاد دارم با کلاه گیس دست و پنجه نرم میکنم(17سال)اما الان که فکرشو میکنم میبینم همش مصلحت بوده...وراضی ام و خدارا شاکر...اما امیدوارم به کرم خودش هنوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سلام .کاشت مو با سلولهای بنیادی که الان بیست سال هست دارن می گن میاد، پس کی میاد ؟ لااقل نانو الیاف ابریشمی نازک شبیه به موی سر با دوام پنجاه سال به بالا ضد پوسیدگی و ضد عفونت قابل کاشت بر روی سر با دوام‌پنجاه سال به بالا تولید کنید.
Sweden
محمد
۱۱:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
تا ۱۰۰سالم دیگه نمیاد این همش فرضیش از سال ۲۰۱۲هی میگن همش الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام .پس کی روش کاشت مو به روش سلولهای بنیادی عملیاتی می شه .
France
رضا
۱۳:۱۴ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
متاسفانه علم هیچ پیشرفتی نکرده و بعیده حتی تا ۵۰ سال آینده درمان ریزش مو و حتی کاشت مو با روش های سلولی انجام بشه و همش حرفه و تئوری. پیشرفت علم مدتهاست متوقف شده و علتش هم اینه که تمام دنیا افتادن دنبال کارای احمقانه ای چون هنر و موسیقی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام .پس کی روش سلولهای بنیادی مو فاز انسانی که دکتر نیلفروش زاده گفته بودند تا سال دیگه یعنی ۲۰۲۰ عملیاتی می شود ؟
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلولهای بنیادی موی فازه انسان ۹۹ عملی میشه
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۰:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید،میشه ی جواب قطعی بدبن ک این روش از کی آغاز ب کار میشه،در ضمن کشورهای دیگ در حال حاضر انجام میدن یا ن؟
آخرین اخبار