فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: ۲۰۰ هزار خانوار گلستانی تا پایان ماه رمضان از طرح معیشتی کمک مومنانه بهره خواهند برد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار علی ملک شاهکویی؛ فرمانده سپاه نینوا در نشست خبری با اصحاب رسانه این خبر را اعلام کرد و گفت: حماسه آفرینی پاسداران رشید اسلام در صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس در کنار بسیج و ارتش بر کسی پوشیده نیست و ما بعد از دفاع مقدس شاهد خدمت رسانی‌های پی در پی سپاه در زمینه‌های مختلف هستیم خدمت به مردم افتخار ماست و در تمامی مشکلات و بلایا سپاه در کنار مردم است که یکی از مصادیق آن زلزله و سیل و همین موضوع کرونا شناخته می‌شود.


سردار علی ملک شاهکویی گفت: تا پایان ماه رمضان چهار رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود و ۲۰۰ هزار خانوار از بسته‌های معیشتی بهره خواهند برد.


او ادامه داد: کمک رسانی بسته‌های معیشتی را از شب عید برای نیازمندان آغاز کرده بودیم، اما بعد از سخنان گوهربار امام خامنه‌ای (مدظله العالی) طرح رزمایش کمک مومنانه را سازماندهی کردیم و قرارگاه استانی این طرح با محوریت آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان، حق شناس استاندار گلستان و سپاه نینوا در استان و ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان نواحی بسیج در شهرستان‌ها فعال شد تا این رزمایش را با محوریت مساجد شهرستان برگزار کنیم.

 

سردار ملک افزود: تا کنون در دو مرحله تاکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ بسته کمک معیشتی مواد غذایی در سراسر استان از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج استان بین خانوار‌های کم برخوردار توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه نینوا استان در ادامه این نشست به طرح غربالگری سپاه هم اشاره کرد و گفت: با کمک هزار و ۴۷۶ بسیجی در طرح بسیج ملی غربالگری طی ۱۰ روز ۹۷ درصد جمعیت استان را غربالگری کردیم.


سردار ملک افزود: حدود ۸ هزار گروه جهادی با حضور بیش از ۴۶ هزار بسیجی در بخش‌های مختلف در حال خدمت رسانی به مردم هستند.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
ميشه فقط يه راهي بهم نشون بدين كه چطوري به ليست يارانه بگيرها و كمك معيشتي ها اضافه بشيم
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۱۳:۰۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خدمت مسئولين محترم؛ميشه بگين پس چرا به خانواده ي دونفره هيچي تعلق نگرفته