توزیع بسته‌های معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در خراسان جنوبی از ۴ اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، این کمک‌ها با توجه به منویات اخیر رهبرمعظم انقلاب و در قالب رزمایش بهره مندی ۲۲ هزار نفر از رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانهمواسات و کمک‌های مومنانه در سه مرحله توزیع خواهد شد.

دبیر این رزمایش گفت: در اولین مرحله ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی از پنج شنبه ۴ اردیبهشت بین افرادی که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند، توزیع می‌شود.

سردار قاسمی افزود: نیمه ماه رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) مرحله دوم و عید فطر سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه برگزار و در مجموع ۲۲ هزار نفر از این کمک‌ها بهره مند می‌شوند.

وی ارزش هر بسته معیشتی را ۲۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل برنج، گوشت مرغ، رب، ماکارونی، رب، سویا، قند و شکر است که به نسبت تعداد افراد خانوار توزیع می‌شود.

دبیر رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه خراسان جنوبی درخصوص شناسایی افراد بهرمند از این بسته‌ها گفت: افراد نیازمند با کمک خیران، هلال احمر، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، فرمانداریها، کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، پایگاه‌های بسیج و هیات‌های مذهبی شناسایی می‌شوند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.