معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ایلام گفت: ادامه فعالیت اقتصادی صنوف و مراکز مختلف در ایلام تنها در صورت رعایت سختگیرانه تدابیر بهداشتی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ پاکدل نژاد معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ایلام در بازدید از اصناف در راستای طرح فاصله گذاری هوشمند گفت: فعالیت صنوف پر خطر ممنوع بوده و مطابق دستورالعمل‌های ستاد کرونا اصناف موظف به رعایت موازین بهداشتی و ثبت نام و دریافت کد رهگیری و بارکد در سامانه اصناف و صنایع هستند.

او در رابطه با ادامه فعالیت صنوف در شرایط کنونی مبارزه همه جانبه با کرونا اظهار کرد: ادامه فعالیت اقتصادی صنوف و مراکز مختلف تنها در صورت رعایت سختگیرانه تدابیر بهداشتی امکان پذیر است.

معاون فرمانداری ایلام بیان کرد: در صورت مشاهده و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی لازم توسط مراجع ذیربط با اصناف متخلف اعمال می‌شود.

در این بازدید ضمن بررسی نحوه انجام پروتکل‌های بهداشتی، توسط بازرسین و کارشناسان مرکز بهداشت، به آن دسته از اصنافی که اقدام به دریافت بارکد نکرده اند تذکر لازم ارائه گردید و متذکر شدند که در نوبت بازدید‌های بعدی در صورت نداشتن بارکد و کد بهداشتی واحد‌های صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.