فرماندار مهاباد گفت: مجوز تأمین ملزومات ضد کرونا برای هیات امنای بازار مهاباد با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و هلال احمر این شهرستان صادر شد.

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: هیات امنای بازار مهاباد با هماهنگی ستاد کرونا مهاباد، تایید فرمانداری و همچنین کسب مجوز از  هلال احمر  از این پس وظیفه تامین تجهیزات،  ملزومات پزشکی و همچنین سبد کالای معیشتی  را بر عهده دارند.

شجاعی با اشاره به اینکه انتشار هرگونه شماره حساب یا شماره کارت بانکی بدون تایید فرمانداری و ستاد مقابله با کرونای این شهرستان به بهانه جمع‌آوری وجوه برای کمک به نیازمندان ممنوع ‌است، افزود: هم‌اکنون تنها شماره حساب‌های ستاد همیاری مردمی، هیات امنای بازار و هیات امنا بیمارستان موقت مجاز به جمع آوری کمک‌های مردمی هستند و در صورت مشاهده دیگر موارد حساب مسدود و با عاملان آن برخورد قانونی خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین کمیته نظارت بر هزینه مبالغ جمع ‌آوری شده از طرف هیات امناهای مجوزدار ویژه حمایت از نیازمندان در بحران کرونا در این شهرستان تشکیل شد.

فرماندار مهاباد گفت: اعضای این کمیته از بین نمایندگان هیات امنای بیمارستان موقت، هیات امنای بازاریان، ستاد همیاری مردمی و انجیوه‌های مردم نهاد این شهرستان که در راستای کمک به اقشار آسیب دیده ناشی از تعطیلی کسب‌وکار به دلیل شیوع بیماری کرونا عمل می‌کنند، تشکیل می‌دهند.

شجاعی افزود: تمرکز این کمیته بر تهیه بسته‌های معیشتی برای خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده در شرایط بیماری کرونا و تامین اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و لباس سایر ملزومات مورد نیاز بیمارستان است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.