معلمی اهل بخش بردخون شهرستان دیر می‌گوید آماده است با وسیله نقلیه خود به سراغ دانش آموزانی برود که اینترنت ندارند و به آن‌ها درس دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ماشاء الله زارعی دبیر زبان مدارس منطقه بُردِخون اعلام کرده آماده است به دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه که به فضای مجازی دسترسی ندارند و نمی‌توانند درس‌هایشان را از این طریق دنبال کنند، با رعایت اصول بهداشتی و به صورت حضوری از ابتدای اردیبهشت تا آغاز امتحانات آموزش دهد.

او که بدون هیچ خواسته‌ و چشمداشتی این پیشنهاد را مطرح کرده است می‌گوید: آماده‌ام با وسیله نقلیه خودم همه دانش آموزان ساحلی منطقه کاکی تا آخرین روستای بردخون را تحت پوشش قرار دهم.

زارعی ادامه می‌دهد: این روز‌ها هرکسی مشغول کاری است و تلاش می‌کند از درد و رنج مردم کاسته شود، زیرا کرونا در همه دنیا گسترده شده و من هم به سهم خود می‌خواهم اندکی از دینم را به جامعه و مردم کشورم ادا کنم.

او بیان می‌کند: همیشه آرزو داشتم آنچه توان دارم برای توسعه شهر و دیارم هزینه کنم که تاکنون از هیچ کاری دریغ نکرده‌ام و اکنون که می‌بینم تعدادی از دانش آموزان نیاز به درس و آموزش دارند مشتاقانه آماده خدمت و تلاش شبانه‌روزی هستم.

این فرهنگی بردخونی دانش آموزان را بچه‌های خود می‌داند و می‌گوید: هدفم این است که آموخته‌های خود را در اختیار بچه‌ها قرار دهم و دوست دارم آنان به بهترین جایگاه برسند.

زارعی که از رزمندگان سال‌های دفاع مقدس به شمار می‌رود، معتقد است: روزگاری شهیدان برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و این کار ما در برابر ایثار آنان ذره‌ای بیش نیست.

او تاکید می‌کند: آنچه ماندگار است خدمت برای خدا و بندگان خدا است و مادیات و زندگی مادی به زودی سپری می‌شود و من با کمال میل دوست دارم همه سرمایه‌ام که عمر و جانم است برای مردم فدا کنم و منتی در این زمینه ندارم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.