رئیس شبکه دامپزشکی استان ایلام از نظارت بر بهداشت فراورده‌های خام دامی شبکه دامپزشکی ایلام از فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه فروارده‌های خام دامی سطح شهر ایلام خبر داد.

نظارت بر بهداشت فراورده‌های خام دامی در ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی رحمی رئیس شبکه دامپزشکی استان ایلام گفت : در راستای توسعه سلامت و امنیت غذایی کارشناسان نظارت بر بهداشت فراورده‌های خام دامی شبکه دامپزشکی ایلام از فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه فروارده‌های خام دامی سطح شهر ایلام بازدید نمودند.

او افزود : در بازدید انجام شده از تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه فراورده‌های خام دامی مقدار ۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز ضبط گردید.

علی رحمی اضافه کرد: در این بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه کننده فرآورد‌های خام دامی و مواد پروتئینی، فعالیت‌های بهداشتی، حمل و نقل، نگهداری وعرضه این فرآورده‌ها ونیز نقاط قوت وضعف نظارت‌های بهداشتی اعمال شده بر این واحد‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت و نکات فنی و بهداشتی به عرضه کنندگان فراورده‌های خام دامی گوشزد شد.

او از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده تخلف‌ها در حوزه مرتبط با فرآورده‌های خام دامی مراتب را در استان ایلام با شماره سامانه ۱۵۱۲ و شماره تلفن ۳۳۳۷۴۱۷۶ در میان گذاشته تا برخورد‌های قانونی و لازم با متخلفین صورت پذیرد.

مطابق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود ممنوع بوده و برای مرتکبین آن از سوی مراجع قضایی مجازات در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.