فرماندار سنندج گفت: سال گذشته ۸۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان به متقاضیان پرداخت و برای ۲ هزار و ۵۶ نفر شغل ایجاد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدابراهیم زارعی گفت: سهم سنندج از تسهیلات اشتغال پایدار در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال بود که به دلیل عملکرد خوب این شهرستان و ناتوانی شهرستان‌های دیگر در جذب کامل سهمیه خود، این رقم به ۸۲۰ میلیار ریال افزایش یافت.

او با بیان اینکه سنندج در زمینه جذب و پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی رتبه اول را در استان کسب کرد، افزود: این تسهیلات با معرفی طرح‌هایی از جانب سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فناوری اطلاعات به متقاضیان پرداخت شد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه طرح اشتغال پایدار روستایی از اردیبهشت ۹۷ آغاز شده است، یادآور شد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های معرفی شده با عاملیت بانک‌های کشاورزی، بانک توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کار آفرینی امید صورت می‌گیرد.

زارعی به ابلاغ پرداخت تسهیلات به طرح‌های نهاد‌های حمایتی در سال ۹۸ اشاره و اضافه کرد: پارسال در بخش اشتغال خانگی نیز ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات در شهرستان سنندج پرداخت و برای ۱۱۶ نفر اشتغالزایی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.