اولین عرضه گوشی‌های Honor 30 باعث به فروش رفتن بیش از ۵۰ هزار دستگاه از آن‌ها شد.

فروش بیش از ۵۰ هزار دستگاه از گوشی‌های Honor 30 در اولین عرضهبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت آنر که مدت زیادی تحت لیسانس شرکت هوآوی، هم‌وطن و ارائه‌دهنده خود بود، حالا که مستقل شده توانسته است اعتبار خوبی در بازار کسب کند و محصولات خود را به خوبی به فروش برساند. به تازگی، محصولات جدیدی از این شرکت در بازار چین ارائه شده است که پرچمداران آنر هستند. این پرچمداران شامل گوشی‌های Honor 30، Honor 30 Pro و +Honor 30 Pro هستند. خبر‌های جدید از پرچمداران آنر حاکی از آن است که خانواده آنر در اولین ثانیه‌های عرضه خود، به طور کامل به فروش رسیده‌اند و همچنین آنر اعلام کرده است که پس از این فروش عظیم، بیش از ۴۲ میلیون دلار کسب درآمد داشته است. یک حساب سرانگشتی ساده نشان می‌دهد که چیزی حدود ۵۴ هزار تا ۱۰۰ هزار دستگاه از گوشی‌های Honor 30 به قروش رسیده است.


بیشتر بخوانید: مشخصات فنی گوشی +Honor 30 Pro منتشر شد


شرکت آنر هفته گذشته سه گوشی خانواده Honor 30 خود را معرفی کرد. مدل پایه این گوشی‌ها یعنی Honor 30 و ارزان‌ترین انتخاب در خانواده خود است. این گوشی پرچمدار با قیمت حدود ۳ هزار ین در چین به فروش می‌رسد. Honor 30 دارای جدیدترین پردازنده هوآوی، Kirin ۹۸۵ است. این گوشی دارای دوربین چهارگانه است که لنز اصلی آن ۴۰ مگاپیکسل قدرت دارد و توانایی فیلمبرداری با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی Honor 30 هم دارای یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است. تفاوت این گوشی نسبت به گوشی‌های نسل قبل خود این است که جک ۳.۵ میلیمتری صدا ندارد.

فروش بیش از ۵۰ هزار دستگاه از گوشی‌های Honor 30 در اولین عرضه

مدل بهتر از مدل پایه این خانواده، Honor 30 Pro و مدل پیشرفته این خانواده هم +Honor 30 Pro است که هر دو دارای حسگر اصلی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در ماژول دوربین پشتی خود هستند. علاوه بر این، دو گوشی پیشرفته خانواده پرچمدار آنر، از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند و صفحه نمایش آن‌ها دارای نرخ فریم بالایی هستند. آنر قیمت مشابهی برای دو گوشی پیشرفته Honor 30 و +Honor 30 Pro مدل پایه این گوشی‌ها که دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هستند با قیمت ۷۰۰ دلار و مدل دیگر آن‌ها با رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، ۷۷۷ دلار فروخته می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار