فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد گفت: در فروردین ماه امسال بیش از ۲۹ هکتار از اراضی ملی در استان یزد از زمین خواران باز پس گرفته شد.

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: مأموران پاسگاه ویژه منابع طبیعی با هماهنگی واحد حقوقی اداره کل و شهرستان‌ها موفق به تشکیل ۱۱ فقره پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع به مساحتی بیش از سه هکتار شده اند.

او افزود: مساحتی بیش از ۲۹ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی در قالب تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع و اجرای احکام قضایی از دست متصرفین به اراضی ملّی خلع ید، قلع و قمع و رفع تصرف شده است.

سرهنگ مختومی ادامه داد: مأموران ما در در گشت زنی‌های شبانه روزی خود در عرصه‌های ملّی موفق به تشکیل ۹ فقره پرونده چرای غیر مجاز در مراتع سطح استان شده اند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد تصریح کرد: از همشریان گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه آتش سوزی، تخریب و تصرف عرصه‌های منابع طبیعی، قاچاق گیاهان دارویی و چوب سریعاً با تلفن ۱۵۰۴ تماس گرفته و ما را از محل ونوع وقوع جرم آگاه نمایند تا مأموران ما در کمترین زمان در محل حاضر شوند و با متخلفین برخورد نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار