رئیس حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران در استان آغاز شده است و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد.

حجت الاسلام کاظم لو رئیس حوزه علمیه خواهران استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: پذیرش طلبه در شش مرکز حوزه علمیه خواهران در استان از دیروز آغاز شده است و متقاضیان تا پایان اردیبهشت برای ثبت نام فرصت دارند.

حجت الاسلام کاظم لو افزود: ثبت نام هم از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران و هم به صورت حضوری رد حوزه‌های علمیه امکان پذیر است.

او اضافه کرد: بخش اداری مراکز حوزه علمیه در استان فعال است و متقاضیان ثبت نام برای آشنایی بیشتر با شرایط و توجیه شدن، بهتر است به صورت حضوری مراجعه کنند.

رئیس حوزه علمیه خواهران استان با اشاره به شرایط ثبت نام گفت: بانوان دارای حداکثر ۴۰ سال و دارای مدرک دیپلم می‌توانند ثبت نام کنند.

حجت الاسلام کاظم لو افزود: تلاش بر این است که شرایط ثبت نام برای بانوان ۱۷ سال دارای مدرک سیکل (پایان پایه هشتم) هم فراهم شود.

او اضافه کرد: پذیرش شدگان بعد از گذرندان مراحل گزینش، مشغول به تحصیل خواهند شد.

رئیس حوزه علمیه خواهران استان گفت: هر مدرسه ظرفیت پدیرش ۵۰ نفر را دارد که در مجموع ۶۰۰ نفر پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام کاظم لو افزود: در حال حاضر هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز حوزه علمیه خواهران در تاکستان، بویین زهرا و قزوین مشغول به تحصیلند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سکینه
۰۶:۴۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام متولد ۶۸هستم و مدرک هشتم وبزرگسالان گرفتم و درحال حاضر ترم اول نهم گذراندم ایابااین سن میتونم درحوزه علمیه شرکت کنم ،ممنون میشم راهنمایی کنید