مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: الکنرونیکی شدن پرونده‌ها و برون سپاری خدمات تصدی گری از اولویت‌های این اداره کل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابراهیم مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین با بیان اینکه الکنرونیکی شدن پرونده‌ها و برون سپاری خدمات تصدی گری از اولویت‌های این اداره کل است ،گفت : حدود ۹۰ درصد پرونده‌ها اسکن و بالغ بر ۴۰ درصد آن‌ها نیز بارگذاری شده اند.

او اضافه کرد: در صورتی که نیاز فوری به پرونده‌ای باشد، با اعلام به کارگزار در کوتاه‌ترین زمان ممکن بارگذاری خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گفت:از این پس پرونده‌ها به صورت فیزیکی از بایگانی خارج نمی‌شود، بلکه پرونده‌های فیزیکی که در اختیار کارشناسان قرار دارد از آن‌ها دریافت شده و از نسخه الکترونیکی آن استفاده خواهد شد که ضمن ایجاد بستر مستندسازی بیشتر، امکان رخ دادن خطا و اشتباهات احتمالی را کاهش خواهد داد.

مبارک قدم افزود: واگذاری خدمات قابل انجام به دفاتر پیشخوان که در حوزه‌های برنامه ریزی و سیاست گذاری قرار ندارند، با توجه به ضرورت الکترونیکی شدن خدمات، به زودی برون سپاری خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: این خدمت به ویژه برای شهروندانی که از شهرستان‌ها مراجعه می‌کنند بسیار تسهیل گر خواهد بود و در همین زمینه تفاهم نامه‌ای با اداره پست امضا خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار