پارسال ۸۳واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با اقدامات حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و استفاده از ظرفیت ها، پارسال ۸۳ واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسید که درمجموع هم‌اکنون ۲ هزار و ۶۸۲ واحد تولیدی بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت می‌کنند.

او افزود: سیاست‌های کلانی که در ایجاد و توسعه طرح‌های اقتصادی در دولت وجود داشته باعث سرمایه‌گذاری ۴۶ هزار ۵۷۴ میلیارد ریال سرمایه گذاران صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را نشان می‌دهد که بسیار مطلوب است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه پارسال ۳۲۰ قرارداد واگذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده، ادامه داد: شهرک صنعتی مشهدکلات با مساحت واگذاری ۲۹ هکتار و ۱۰۸ قرارداد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داده است.

مقدم بیان کرد: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، اشتغال ۲ هزار ۱۲۱ نفر در سال ۹۸ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شد.

او تصریح کرد: این استان با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و ۲ هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی بالغ بر ۷۷ هزار ۲۱۸ نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.