حاجی میرزایی در توئیتر نوشت: ‏سامانه ‎شاد ۹۰ درصد دانش‌آموزان را پوشش می‌دهد و اجازه نمی‌دهم دانش‌آموزی از آموزش جا بماند.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در یک پیام توئیتری نوشت:

"‏سامانه ‎#شاد قریب ۹۰% دانش‌آموزان را پوشش میدهد برای مابقی که یا دسترسی به اینترنت نداشته یا ابزار ندارند برنامه ویژه‌ای داریم. مدیران و معلمان عزیز بصورت حضوری و با ارایه بسته‌های آموزشی حتی با تماس‌های تلفنی آموزش را پی میگیرند. اجازه نمیدهم دانش‌آموزی از آموزش جا بماند."

 

اجازه نمی‌دهم دانش‌آموزی از آموزش جا بماند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما که اینقد براتون مهمیم اجازه ندید حقمون پایمال بشه با این امتحاناتتون که میخواهید حظوری بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
با همین برنامه مزخرف شاد می خواهد درس بدهد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت به وزیر محترم آموزش و پرورش و وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات خردمندان بصیر که افتتاح سامانه شاد را برای کسب علم و دانش آموزی راه اندازی کردند بسیار بسیار بسیار فکر خردمندانه و بصیرانه است چرا که به غیر از شرایط قرنطینه کرونایی برای دانش آموزان و دانشجویان در برخی از مناطق کشور کودکان آن مناطق دسترسی به معلم و کلاس درس نداشتند در آن مناطق صعب العبور و بی امکانات انشاءالله شرایطی به لحاظ مخابرتی هم برای این عزیزان هم وطن نصب و راه اندازی شود و گوشیهای تلفن همراه و یا تبلت های رایگان در اختیارشان قرار داده شود با آموزشهای لازم و طریق استفاده تا در آن مناطق این کودکان عزیز هم که از علم آموزی عقب افتاده اند بتوانند ثبت نام شوند و آموزش و پرورش رایگان و آنلاین را دریافت کنند و هر ساله پیشرفت کنند و انشاءالله برای همیشه حتی زمانی که ویروس منحوس تروریستی کرونا برطرف شد و دانش آموزان و دانشجویان عزیز به مدارس و دانشگاهایشان رفتند این سامانه پیشرفته تر و با قدرتتر در آموزش و پرورش و دانشگاهای کل کشور برای کمک به علم آموزی از هر لحاظ مقتدرانه ادامه دار باشد . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار