استاندار بوشهر گفت: روحیه همدلی ایرانیان یادگاری از دوران دفاع مقدس به شمار می‌آید؛ روحیه‌ای که امروز هم شاهد جلوه‌ای از آن هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر با قدردانی از عوامل اجرایی این رویداد مهم فرهنگی و تبریک سالروز تاسیس سپاه بیان کرد: شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس، سرمایه بزرگ روحیه همدلی، جهاد و ایثار و از خودگذشتگی را به مردم ایران ارزانی داشته اند.

او ادامه داد: سپاه در روز‌های آغازین انقلاب، دفاع مقدس، دوران سازندگی و امروز همواره نقش آفرین بوده و امروز هم شاهد جلوه‌ای از روحیه ایثار و از خودگذشتگی برگرفته از روحیه دوران دفاع مقدس هستیم.

استاندار بوشهر افزود: دفاع مقدس یک گنجینه بود و امروز گوشه‌ای از آثار آن را در جامعه اسلامی شاهد هستیم، امروز که جامعه ما با بیماری عالم گیر مواجه شده و کشور‌های پیشرفته در تامین نیازمندی‌های خود با مشکل رو به رو هستند، در ایران اسلامی با توجه به وجود روحیه‌ ایثار و از خود گذشتگی، مردم و گروه‌های جهادی و مسئولان در کنار هم قرار گرفتند و بسیاری از نیازمندی‌ها برای مقابله با این بیماری برطرف شد.

گراوند با قدردانی از حضور فرمانده کل سپاه در کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر و شرکت گسترده خانواده معظم شهدا در این کنگره، عنوان کرد: با لطف خدا، همت اقشار مختلف مردم، شهدا و ایثارگران و مجموعه مدیریتی استان، شاهد برگزاری باشکوه کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بودیم.

او، گفت: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع اعضا کنگره و بیانات ایشان در مورد بوشهر برای همیشه در اذهان مردم باقی می‌ماند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.