جانشین بسیج ناحیه شهید تندگویان، سپاهیان را ملی گرایان واقعی دانست که از خاک خود دفاع می کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر عباس ایاران جانشین بسیج ناحیه شهید تندگویان با بیان اینکه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بازو قدرتمند نظام ولایت فقیه است گفت: یکی از ویژگی‌های اصلی افراد برای حضور در این نهاد انقلابی، اطلاعت محض و بی شائبه از مقام عظمی ولایت است.

او با اشاره به تاریخ سالگرد تاسیس سپاه پاسدران در ۲ اردیبهشت افزود: این سازمان در مقابل ابر قدرت‌های شرق و غرب با قدرت ایستاده و با پیروی از امام حسین (ع)، عزت را پیشه راه خود ساخته و توانسته است که حملات مختلف و متنوعی را به ایران دفع کند.

ایاران بیان داشت: سپاه در برقراری نظم و امنیت نیز در روز‌های ابتدایی تاسیس خوش درخشید. مقابله با گرو‌های تروریستی و تجزیه طلب و پاسداری از مردم در مقابل آنان از جمله رشادت‌های این نهاد است.

جانشین بسیج ناحیه شهید تندگویان اظهار کرد: امام خمینی (ره) سپاه را در خدمت و سربازان اسلام می‌داند که در امنیت گذشته و آینده نقش داشته است. یاران خمینی (ره) بسیار مظلوم واقع شدند، چه آن زمان که گروه‌های جدایی طلب، به فجیع‌ترین شکل ممکن آنان را به شهادت می‌رساندند و چه اکنون که سفیانی‌ها ادامه دهنده راه منافقین هستند.

عباس ایاران اذعان داشت: سپاهیان ملی گرایان واقعی هستند که با تیکه بر نیرو ایمان خود از خاک میهن دفاع کرده و ماشین جنگی رژیم بعث را در خوزستان زمین گیر کردند.

او با اشاره به شاخه برون مرزی سپاه پاسداران، سپاه قدس تصریح کرد: آمریکایی‌ها به منظور ضعیف کردن قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران پس از شکست در عراق و افغانستان، نابودی حزب الله لبنان را در دستور کار قرار دادند و ماموریت ان نیز بر دوش تلاویو بود، اما سپاه توانست نقش برجسته‌ای در شکست این نقشه ایفا کند و توطئه‌ها را در هم بشکند.

ایاران نقش سپاه پاسداران را در فرو نریختن جبهه مقاومت در سوریه و عراق پس از ظهور داعش را مهم ارزیابی کرده و ادامه داد: این نهاد انقلابی توانست پس از بحران به وجود آمده در سوریه و عراق، از مرز‌های کشور دفاع کند و در مبارزه با داعش نقش کلیدی داشته است.

جانشین بسیج ناحیه شهید تندگویان در پایان گفت: سپاه در محرومیت زدایی و آبادانی مناطق مختلف کشور نقش پررنگی دارد؛ تربیت نیرو‌های توانمند و انقلابی در مساجد تا دفاع از امنیت کشور با قدرت بخشیدن به بنیه دفاعی. از ساخت بزرگراه و راه آهن، تا گسترش قدرت نرم و سخت ایران فراتر مرز‌های جغرافیایی خدمات ارزنده‌ای است که سپاه پاسداران با قدرت انجام داده و ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۵:۳۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سپاه یک عقیده مقدس برای مبارزه با ظلم در منطقه است
#تا آخر سپاهیم