فرمانده سپاه رشتخوار گفت: تا کنون حدود ۱۷۰۰ نفر از کارگران آسیب‌دیده از کرونا در رشتخوار که به علت درگیری با بیماری دچار مشکلات و خانه‌نشین هستند مورد شناسایی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا نامور فرمانده سپاه رشتخوار گفت: کارگران آسیب‌دیده از کرونا در رشتخوار که به علت درگیری با بیماری دچار مشکلات و خانه‌نشین هستند مورد شناسایی قرار گرفتند در همین رابطه  باید ستاد‌های فرعی را در سطح شهرستان راه اندازی و تقویت کنیم.

او با بیان رزمایش کمک مومنانه توسط بسیجیان در سایر نقاط شهرستان افزود: قرارگاه رزمایش مومنانه از نیمه شعبان توسط بسیجیان کار خدمت رسانی به محرومان را با شناسایی خیرین و تشکیل گروه‌های جهادی آغاز کرده که در همین رابطه ۷۰۰ نفراز محرومان که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند در رشتخوار جمع آوری و شناسایی شدند.

فرمانده سپاه رشتخوار در رابطه با کمک‌های سازمان بسیج در طرح رزمایش مواسات نیز ادامه داد: سازمان بسیج نیز قول‌های مساعدی در زمینه همکاری با اجرای طرح و رزمایش را داده اند؛ که به زودی ۴۰۰ بسته غذایی بین محرومان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

نامور  با تاکید بر اینکه ما باید نقش خودمان را در زمینه کمک مومنانه افزایش دهیم، بیان کرد: کمک‌های کوچک و بزرگ در کنار هم باعث برداشتن قدم‌های بسیار خوبی خواهد شد.

حرکت در مسیر رزمایش مواسات

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار نیز صبح امروز در جلسه رزمایش مواسات و همدلی در محل مسجد علی ابن ابی طالب (ع) این شهر گفت: امروز همه باید دست به کار شویم و کار جهادی انجام دهیم و کار به صورتی پیش رود که خیرات این اقدام به دیگران برسد، در گذشته جبهه‌های حق علیه باطل باعث خیررساندن به دیگران بود امروز حرکت در مسیر رزمایش مواسات و همدلی باعث خیرات و برکات در زندگی خواهد شد.

او  در ادامه با تاکید بر اینکه، باید در عمل، کار و کمک مومنانه صورت پذیرد، افزود: کار باید به نحوی انجام شود، که زبان زد خاص عام شود، الحمدالله شرایط خوبی امروز فراهم است، برخی از مناطق شهرستان کار‌های خوبی را در جهت اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث رزمایش مواسات و همدلی آغاز کردند و هم‌اکنون در حال کمک به نیازمندان هستند.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.