در جلسه‌ای با حضور فرمانداران تفت و میبد و جمعی از مسئولان شهرستان تفت اعتبارنامه نماینده منتخب مردم تفت و میبد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید جلیل میر محمدی نماینده منتخب مردم تفت و میبد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جلسه با فرمانداران تفت و میبد، دوران نمایندگی را فرصتی برای خدمت صادقانه برای مردم عنوان کرد.

او افزود: با رأی مردم شریف شهرستان‌های تفت و میبد توفیق خدمت برای این‌جانب در کسوت نمایندگی مجلس فراهم‌ شده است و امیدوارم با دعای خیر مردم در این آزمون مهم در درگاه خداوند متعال سربلند باشم.

منتخب یازدهمین دوره مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به نزدیکی شهرستان تفت به مرکز استان اشاره و تاکید کرد: نزدیکی شهرستان تفت به مرکز استان یک فرصت عالی برای رشد و توسعه این شهرستان است، اما متأسفانه در حال حاضر این نزدیکی برای این شهرستان یک تهدید محسوب می‌شود.

او ادامه داد: در سال ۸۴ و در دوران مسئولیت در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در بیمارستان شهید بهشتی تفت یک تحول عظیم رخ داد و از یک بیمارستان زیان ده تبدیل به یکی از بیمارستان‌های ممتاز استان یزد شد و در این راه نزدیکی شهرستان تفت به مرکز استان نقش مؤثری ایفا کرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به دید فراجناحی خود در تعیین مدیران اشاره کرد و افزود: در تعیین مدیران سه اصل وقت گذاری، اعتقاد به‌نظام و متخصص بودن مهم است و در طول دوران مدیریت خود هیچ‌گاه تمایلات جناحی را در انتخاب مدیران دخالت نداده‌ام و اعتقاد دارم در طول دوران نمایندگی خود با استفاده بهینه از پتانسیل مدیران شهرستان تفت به منظور رفع مشکلات این شهرستان گام‌هایی برداریم.

میر محمدی به تعامل در دوران نمایندگی خود با دولت دوازدهم نیز اشاره  داشت و افزود: اعتقاد دارم در طول دوران نمایندگی و در فرصت باقیمانده از دولت دوازدهم باید از دولت حمایت کرد و گام‌هایی به منظور  پویاسازی آن برداشت تا در فرصت باقی از عمر این دولت خدمات مناسبی برای کاستن حجم مشکلات گسترده مردم برداشته شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.