شورای حفظ حقوق بیت المال استان چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکلات مربوط به مالکیت و صدور اسناد مربوطه در اراضی برآقتاب شهر هفشجان پیگیری‌های لازم را انجام داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: در اولین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان در سال ۱۳۹۹ پیرامون رفع مشکلات مالکیتی و صدور اسناد تملیکی در اراضی برآفتاب شهر هفشجان بحث و تصمیم گیری شد.

او با اشاره به ضرورت حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از تعرض و تغییر کاربری غیر قانونی این اراضی اظهار داشت: برای حفظ ثروت ملی و مقابله با تصرفات غیر قانونی لازم است کلیه نهاد‌های متولی با عمل به مسئولیت‌های خود برای تحقق این هدف بزرگ تلاش نمایند.

بهرامی اضافه کرد: قطعاً برای مقابله با متجاوزان به اراضی ملی و کوتاه کردن دست غاصبان باید اقدامات لازم انجام پذیرد، اما آنچه که می‌تواند در رفع این معضل موجب رضایتمندی بیشتر مردم و جلوگیری از هدر رفت هزینه‌های بیت المال باشد انجام اقدامات پیشگیرانه و اتخاذ تصمیمات دقیق و کارشناسانه است.

او ادامه داد: در این نشست نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز گزارشی از روند صدور مجوز جهت احداث معدن در اراضی بخش بلداجی ارائه نمود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار