رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بیماری همچنان در جامعه وجود دارد و مردم باید فاصله‌گذاری هوشمند را رعایت کنند

رعایت فاصله‌گذاری هوشمند در آبادانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه بیماری همچنان در جامعه وجود دارد و مردم باید فاصله‌گذاری هوشمند را رعایت کنند گفت: شهروندان سعی کنند تنها در صورت نیاز از منزل خارج شوند و ضمن رعایت نکات بهداشتی حتما فاصله با افراد را رعایت کنند.

او، با بیان اینکه همچنان مواردی از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در منطقه گزارش می‌شود افزود: در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان همانند روزهای قبل کماکان مواردی از قطعی ابتلا به بیماری کوید ۱۹ گزارش می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه وجود بیماری کووید ۱۹ در جامعه، نشان‌دهنده حضور افراد ناقل در جامعه است  تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع این ویروس مردم باید همچون گذشته در منازل خود بمانند.

سلمان زاده با بیان اینکه مردم احساس نکنند با بازگشایی بازارها و برخی از اصناف مشکل شیوع بیماری حل و یا حتی کمتر و کمرنگ‌تر شده است افزود: متاسفانه موارد ابتلا به بیماری در جامعه در حال افزایش است و افراد مستعد مانند سالمندان و افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای و یا نقص ایمنی هستند ممکن است به فرم شدید این بیماری مبتلا شوند.

او از مردم خواست تا فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند و گفت: شهروندان برای رعایت حال خود، خانواده و جامعه کمتر از منزل خارج شوند و در صورت خروج از خانه حتما نکات و پروتکل‌های بهداشتی و مراقبتی و فاصله‌گذاری را رعایت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: افرادی که در خیابان‌ها هستند ممکن است آلوده به این بیماری منحوس باشد لذا مردم حتما باید فاصله‌گذاری را رعایت کنند و در حد ممکن از منزل خارج نشوند.

سلمان زاده با بیان اینکه از ابتدای آغاز بحران شیوع کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان موارد مثبت قطعی ۲۳۳ نفر بوده است اضافه کرد: امیدواریم در روزهای آینده موارد جدیدی نداشته باشیم؛ خوشبختانه ۱۸۶ نفر از بیماران قطعی ابتلا به کووید ۱۹ با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند.

او مرگ قطعی ناشی از بیماری کرونا ویروس در منطقه را ۲۰ نفر اعلام کرد .

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.