فرمانده انتظامی گیلان گفت: کشفیات انواع مواد مخدر در این استان ۳۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با مشارکت سایر یگان‌های انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) از ابتدای امسال تاکنون در عملیات‌های مختلف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در سطح استان کشف کرده است.

او با بیان اینکه این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۷ درصدی را نشان می‌دهد، افزود: در این مدت ۳۵۷ قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در گیلان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و به صورت مستمر با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند مقابله می‌کند، اظهار داشت: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده و در حال انجام کارکنان انتظامی در استان گیلان برای پیشگیری و به حداقل رساندن جرائم است.

سردار ملکی ناآگاهی را مهمترین عامل گرایش افراد به مواد مخدر عنوان کرد و گفت: آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان از عواقب سوء و جبران ناپذیر مواد مخدر و اعتیاد، راهکاری مؤثر در پیشگیری از ابتلای افراد به این بلای خانمان‌سوز است.

او با تاکید بر اینکه هدف تمام ماموریت‌ها و برنامه‌های نیروی انتظامی برای ارائه خدمات بهتر به مردم در حوزه نظم و امنیت است، تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر یک موضوع اجتماعی است و تمام آحاد جامعه باید در این راستا گام بردارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.