یونس امامی گفت: با توجه به شرایط وزنی که داشتم از تعویق بازی های المپیک رضایت دارم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یونس امامی دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی سال ۲۰۱۹ در وزن ۷۰ کیلوگرم یکی از کشتی گیرانی بود که پس از این رقابت ها و به جهت حضور در بازی های المپیک توکیو تصمیم به تغییر وزن گرفت و حتما تعویق بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به سود او خواهد بود.

امامی در این خصوص اظهار داشت: از تعویق بازی های المپیک راضی هستم و در واقع این اتفاق به نفع من شد چرا که خیلی بهتر می توانم در وزن جدید، خودم را جا بیاندازم و تجربه اندوزی کنم.

وی تصریح کرد: از زمانی که با صلاحدید کادر فنی قرار شد در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی بگیرم چون زمان زیادی تا بازی المپیک نداشتیم برای رسیدن به وضعیت مطلوب شرایط کمی سخت بود اما هم اکنون خوشبختانه با تمرکز بهتری می توانم خودم را به عنوان یک مدعی مطرح کنم.

امامی درباره این سوال که هم اکنون تمرینات خود چگونه دنبال می کند گفت: با توجه به تعطیلی اردوی تیم ملی به صورت انفردای تمریناتم را دنبال می کنم اما به صورت مستمر با کادر فنی و سرمربی تیم ملی در ارتباط هستم تا از آمادگی مطلوب جسمی فاصله نگیرم.

نفر سوم رقابت های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: درست است اردوی تیم ملی برگزار نمی شود اما برای جلب نظر کادر فنی و حضور در رقابت های کسب سهیمه و به دنبال آن بازی های المپیک توکیو از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، با جدیت تمریناتم را پیگیری می کنم و امیدوارم با ریشه کَن شدن ویروس منحوس کرونا ضمن جمع شدن دوباره کشتی گیران دور هم، مردم نیز با آرامش به زندگی عادی خود برگردند.


بیشتر بخوانید: گزارش اتحادیه جهانی کشتی از سهمیه های المپیک در کشتی فرنگی/ ایران به دنبال کسب ۳ سهمیه باقیمانده


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار