مهم‌ترین حوادث امروز (سوم اردیبهشت ماه ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  آتشیار رضا حیدری مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: هشت شهروند که آتش سوزی در بخش پارکینگ یک مجتمع مسکونی در این شهر گیر افتاده بودند توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی نیسان در محل پارکینگ این مجموعه مسکونی واقع در بلوار صیاد شیرازی در شمال شرق کلانشهر مشهد دچار آتش‌سوزی شده بود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به سرایت دود به طبقات فوقانی این مجموعه ساختمانی، ادامه داد: آتش‌نشانان آتش را مهار کردند و هشت نفر از ساکنان ساختمان نیز که از ترس آتش به پشت‌بام رفته بودند پس از مهار آتش‌سوزی به سطح زمین منتقل شدند.

حیدری با اشاره به اینکه علت دقیق بروز حادثه در دست بررسی است، بیان کرد: در این حادثه یک نفر از ساکنان مجتمع از ناحیه دست دچار سوختگی شد که با حضور تکنسین‌های اورژانس اقدامات پزشکی برای وی انجام شد.


انفجار منزل مسکونی در مشهد یک مصدوم داشت


آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: در پی انفجار و تخریب بخشی از یک واحد مسکونی در خیابان شهید چراغچی این شهر، مرد میانسال دچار سوختگی شدید شد.

او افزود:  شدت انفجار به حدی بود که بخشی از این واحد مسکونی ۵۰ متری تخریب شد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: به دلیل شدت انفجار مرد ۵۰ ساله‌ای که ساکن این ساختمان بود دچار سوختگی شد که برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل گردید.

سبحانی بیان کرد: علت این انفجار با توجه به شدت حادثه، نشت گاز شهری بوده است، اما بررسی‌های دقیق‌تر در باره چگونگی این اتفاق توسط کارشناسان مربوطه درحال انجام است.

او تصریح کرد: با توجه به حجم تخریب، آتش نشانان در حضور عوامل انتظامی تذکرات لازم را برای تخلیه منزل به مالک دادند.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار